HenrikGM skrev:
møffe skrev:
HenrikGM skrev:
Det er lidt svært at have bilinteresse, køre dieselbil, chiptune, eller blot anvende bilen entusiastisk til unavngivne arrangementer, købe billet til traktortræk, betale for at se motorsport på TV, eller andre interesser der øger interessen for afbrænding af fossile brændstoffer og samtidigt påberåbe sig en særskilt forureningsmorale.
Jeg vil opfordre til at vi holder den del ude af tekniske diskussioner, ellers kan det kort trækkes i samtlige tråde herinde hvergang en troll lyster at trække diskussionen af sporet.
Vis nogen vil diskutere det emne, så er der rig mulighed for at oprette emnet til debat.
kogt ned så er det du siger at det er okay at bryde lovgivningen hvis man selv vinder på det.

Det er din udlægning af det, men det er ikke det jeg skriver, så den fortolkning må vist stå for din egen regning.
Læser du ikke lidt rigeligt kreativt imellem linierne her?
du spørger til hvordan man får et spildoliefyr til at virke, det må jo være et udtryk for at det skal bruges til noget.
lovgivningen er at man netop ikke må bruge spildolie til opvarmning.
du mener det ikke er nemt at gøre noget hvis man ikke ser lidt ud over gældne regler.
så ja. den tager jeg da gerne på mig da det er sådan jeg læste svaret efter at jeg har fulgt hele tråden.
så må andre jo selv stykke sammen hvad de vil.