topstykke
Redaktør: Moderatorer
-
HypHest
Re: topstykke
Du kan porte det med en drimmel (kopi drimmel til 99.-)...
Fjerne materiale på indsugning eller topstykket så de passer gelt sammen..
Sende knasterne over til WESTspeed i Gylland. Ring til Bo og sig hvad du skal bruge bilen til.
Bilen er med MAPsensor så du skal nok hæve benz.tryk lidt..
Husk at få det planet inden nu sætter det på og held og lykke med Cyl4 på den 4afe
HypHest
Fjerne materiale på indsugning eller topstykket så de passer gelt sammen..
Sende knasterne over til WESTspeed i Gylland. Ring til Bo og sig hvad du skal bruge bilen til.
Bilen er med MAPsensor så du skal nok hæve benz.tryk lidt..
Husk at få det planet inden nu sætter det på og held og lykke med Cyl4 på den 4afe
HypHest
-
Davido
- Nyt Medlem
- Indlæg: 29
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Re: topstykke
Takker til hyphest...
jeg er ved at porte det men hvordan ved man at man fjerner lige meget i hver kammer og skal jeg sætte størrer ventiler i og skære nye sæder til disse??? der er jo ikke plads?? eller skal jeg bare beholde dem der passer i
Når jeg porter topstykket på indsugningssiden kan jeg jo ikke få det tilo at passe med manifolden da den er vildt lang så jeg ikke kan sprøjte farve ind og se hvor jeg skal fræse??? hvad gør jeg her??? jeg kan godt komme til på udstødningssiden da har jeg en gammel manifold så den skal vel bare passe så passer den der sidder på vel da det er støbt fra samme form?? eller????
og til sidst hvad med et par shrick knaster på 258 grader kunne det være en løsning??
Hvad er det eventuelt man kan gøre ved de orginale knaster ??
Og sidst men ikke mindst skal jeg skifte mine ventilfjedre til nogle orginale nye eller lnogle hårde eller beholde de gamle (de har gået 180000):-|
jeg er ved at porte det men hvordan ved man at man fjerner lige meget i hver kammer og skal jeg sætte størrer ventiler i og skære nye sæder til disse??? der er jo ikke plads?? eller skal jeg bare beholde dem der passer i
Når jeg porter topstykket på indsugningssiden kan jeg jo ikke få det tilo at passe med manifolden da den er vildt lang så jeg ikke kan sprøjte farve ind og se hvor jeg skal fræse??? hvad gør jeg her??? jeg kan godt komme til på udstødningssiden da har jeg en gammel manifold så den skal vel bare passe så passer den der sidder på vel da det er støbt fra samme form?? eller????
og til sidst hvad med et par shrick knaster på 258 grader kunne det være en løsning??
Hvad er det eventuelt man kan gøre ved de orginale knaster ??
Og sidst men ikke mindst skal jeg skifte mine ventilfjedre til nogle orginale nye eller lnogle hårde eller beholde de gamle (de har gået 180000):-|
DEO
-
Rane
Re: topstykke
hejsa davido
tag et mililitter måle glads og hæld olie i din indsugning port på toppen
og på den måde kan du måle at alle kanaler er lige store
Rane
tag et mililitter måle glads og hæld olie i din indsugning port på toppen
og på den måde kan du måle at alle kanaler er lige store
Rane
-
Davido
- Nyt Medlem
- Indlæg: 29
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Re: topstykke
Så har jeg fået sat det på vognen men den kører ikke helt optimalt skal jeg have den justeret ind eller????
skal jeg ha nye knaSTER I
skal jeg ha nye knaSTER I
DEO