K-FINN skrev:Tager den lige over pm, så er vi fri for der går F1 i tråden igen..
Åhr tud lige

.. der er sgu ingen der forventer at i laver F1 kvalitet men derfor er det da stadigt interessant det i går og roder med ... at lave ting selv frem for at købe er da vejen frem hvis man vil blive klogere ...men bagsiden af medaljen er jo også de sure stunder når lortet ikke holder fordi man måske har smuttet lidt hurtigt over et par af "detaljerne"... I kunne sagtens få stempler til den Daihatsu 1.6 der var lavet af et mere eller mindre anderkendt firma, og sikkert til samme pris som det alu i har måtte anskaffe (med mindre i har fået "five finger discount") men det er der vel ingen udfordring ved

... angående det at designet er kopieret direkte så vil jeg da gerne se "modellen" ... ikke for at være på tværs men jeg har efterhånden set en del stempler og selv efter en hurtig søgning på nettet har jeg ikke set noget der ligner jeres ... det kan da sagtens være at jeres er solidt men det kræver i mine øjne at stempel kronen er meget tyk ... hvilket det ved nærmere eftersyn godt kunne se ud til at være ... det der, i mine øjne, ser lidt mystisk ud er stempelskørtets overgang til "plejlstangs broen", "plejlstangs broen's" placering og det der i første omgang så ud til at være en mindre heldigt understøttet stempel krone .. men nu mere ser ud som en >10mm alu skive (bedømt udfra placering af olie hullerne) .. lidt tungt måske... den model i har brugt var vel ikke noget diesel vel

...
Jeg tror nu nok det stempel i har lavet skal holde... HVIS der er taget forbehold for at det kan udvide sig når det bliver varmt .. dvs i har husket at tage et par hundrede dele af skørtet's diameter ...