Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 11:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: motor tikken
hejsa

ja min motor tikker engang imellem jeg tror det er ventilerne men jeg ved det ikk helt, men den gør det kun engang imellem...... kan man gøre noget ved det ???+

den er en 2,0 med 16 ventiler DOCH

håber i kan hjælpe

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hejsa....er det en Opel...vist nok ik?
De har det med at tikke og gøre ved. Har sat nye løftere i, med det hjalp ikke, men du kunne da forsøge! Koster en stor bondegård ved Opel:-|
Jeg købte uoriginale, og det gør jeg IKKE igen ( tikkede ikke de første 1500 km.)Købte hos Krogslunde og de sagde at devar detsamme som jeg ville få hos Opel. BAAAAAHHHHVR jeg handler aldrig der igen!! Ringede og brokkede mig. Du kan bare komme ud med dem og få pengene tilbage sagde de ( ud og pille de nye ud og putte de gamle i) da jeg kom ud fik jeg at vide at de ikke ville!:-( :-( :-( . Nu har jeg smidt de nye i igen for de tikker ikke så meget som de gamle. Mit råd: KØB KUN DE ORIGINALE, HVIS DU SKIFTER! Skulle være bedre
Det kan også godt være din olie den er galt med, men generalt tikker de motore altså!'
Mvh. Flemming

Hej.

Prøv at check hos Nordic Auto Parts i Århus. http://www.nap.dk/
De er så billige at selv lærlinge hos Opel handler der fordi de er billigere end Opel selv incl personalerabat :-))

De har originale Opel-stumper som de parallelimporterer.
De har stumper til VW, Opel, BMW og Audi.

Mvh. Brian

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time