emne med spænding. hvordan plejer i at gøre?

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06

#2 Indlæg af Runesm »

Svejser der ud af uden forberedelse :D
7 år, still going strong - både på biler med std boks, men også megasquirt.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Brugeravatar
luske
Mester Medlem
Indlæg: 1099
Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31

#3 Indlæg af luske »

har set fejlkoder på motorstyringen et par gange når det har gået lidt for stærkt (dog kun på peugeot), men aldrig at den skulle "glemme" noget

MVH Luske
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248
Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49

#4 Indlæg af m power »

hvis stelklemmen sidder tæt på hvor man svejser så sker der ikke noget, men har man klemmen i den ene ende af bilen og der svejses i den anden ende så er der riciko for at det kan gå galt.

vi bruger nu altid en spændingsregulator på jobbet når der svejses.
Brugeravatar
luske
Mester Medlem
Indlæg: 1099
Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31

#5 Indlæg af luske »

m power skrev:hvis stelklemmen sidder tæt på hvor man svejser så sker der ikke noget, men har man klemmen i den ene ende af bilen og der svejses i den anden ende så er der riciko for at det kan gå galt.

vi bruger nu altid en spændingsregulator på jobbet når der svejses.
hehe ikke nogen rettesnor på franske biler :-)

har engang svejset et udstødningsophæng på en 206 , stelklemmen sad max 15 cm fra hvor der blev svejset , bilen kunne ikke starte før alle fejlkoder blev slettet :roll:

MVH Luske
Besvar