det er en tommelfinger regel,, der er jo altid undtagelsen der bekræfter reglenMTECH skrev:det hænger ik helt sammen det du skriver der,de folk jeg kender der kører 5.9 kører 9.00** på 402meter
Golf 2 på malmø raceway...
Redaktør: Moderatorer
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Nielsen aka BadAssRodShop
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Viborg
- Kontakt:
......
Hvis du skal være helt præcis hedder gange faktor faktisk 1.55, men men men det kommer an på så meget, en bil med stor effekt/kg forhold kører hurtige fra 201-402 meter end en med dårlige effekt/kg forhold......MTECH skrev:tommelfinger reglen hedder 1/8 mile tiden gange 1,5 captajn..
Der er et lille program her....
http://www.wallaceracing.com/8th-quarter.php
- MTECH
- Medlem
sådan her ser min effekt kurve ud efter en seriøs fin pudsning
det skal der til siges at grunden til at kurven ser lidt "sløj" ud op til den rammer fuldt moment er at jeg måtte sænke ladetrykket til 25psi i det område,for inden jeg gjorde det havde den 1197nm ved 5300omdr..og det syns jeg sku var lige i overkanten til min stakkels drivline..

første run var med fuld effekt 32psi..hvor jeg satte den igang lige hårdt nok på 2. steppen og så var jeg ikke lige oppe på dupperne med at jeg nu skal op i 5 gear på 201 meteren
andet run var med mildere 2 step, perfekt gearskifte og 29psi.
det skal der til siges at grunden til at kurven ser lidt "sløj" ud op til den rammer fuldt moment er at jeg måtte sænke ladetrykket til 25psi i det område,for inden jeg gjorde det havde den 1197nm ved 5300omdr..og det syns jeg sku var lige i overkanten til min stakkels drivline..

første run var med fuld effekt 32psi..hvor jeg satte den igang lige hårdt nok på 2. steppen og så var jeg ikke lige oppe på dupperne med at jeg nu skal op i 5 gear på 201 meteren
andet run var med mildere 2 step, perfekt gearskifte og 29psi.
R36-GT45R-AWD
1/4mile- 9.7@233km/h
1/4mile- 9.7@233km/h
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Stefan L
- Junior Medlem
- Kontakt:
- Gearhead
- Medlem
- Geografisk sted: KBH
..
Ja STORT tillykke med en flot 5´er tid
Nu så jeg desværre kun selv din første tur med en også yderst godkendt tid på 6,1 men med masser af hjulspin og en bil der lå godt sidelæns det første stykke ud af starten.
Stor respekt her fra for de flotte flotte tider
Nu så jeg desværre kun selv din første tur med en også yderst godkendt tid på 6,1 men med masser af hjulspin og en bil der lå godt sidelæns det første stykke ud af starten.
Stor respekt her fra for de flotte flotte tider
YOU LIFT YOU LOSE
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens