Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 21:25

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 sep 2011, 14:19 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2004, 16:23
Indlæg: 542
Geografisk sted: Midtfyn
Hey, er desværre rodet ind i en kammerats kadett e 1989 C20XE, med digitalt instrument. Han købte den i tyskland og hvor hastigheds visningen i speedometeret ikke virkede.
Fartføleren for sin + forsyning og stel. Signal ledningen er så delt mellem motorstyring og instrumentet. Hvis jeg piller instrumentets stik af måler jeg 5v på signal ledningen fra motorstyringen til fartføleren. Men montere jeg instrumentet ryger der pludselig 11,8v ved startet motor ind over signal-ledningen.
Skal siges jeg ved fartføleren er deffekt, og venter på en ny. Men syntes det virker mærkeligt at motorstyingen mener føler signalet skal være 5v, og instrumentet 11,8. Nogen der har erfaringer med dette?

Håber i forstår hvad jeg mener, ellers skriv for mere info:-)

/Jack

_________________
/Jack
Nissan 200sx S14a


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team