-Pedersen- skrev:Det glæder mig at du poster det Morten.
Lidt nyt i sagen er at efter hele aftenen i går gik med at tumle, med en defekt hall sensor. Besluttede jeg i dag at ringe til producenten af boksen og høre hans mening om dette sluttrin og hans MS boks.
Han var slet ikke vider begejstret for det modul. Det ville aldrig komme til at fungere med hans styrring dels grundet af spoles lave OHM værdi. Og når dyserne nåede en højere åbnings tid ville dette virkelig give problemer.
Jeg havde 3 muligheder.
Enten lave et transistor kredsløb før modulet.
Eller trække modulet helt ind ved siden af boksen og give den det samme stelpunkt.
Eller 2 ældre typer sluttrin
Har prøvet at flytte modulet tilbage, pulsen er nu en del bedre dog stadig "stigende". Havde derefter lige scoopet på vr sensoren, hvorefter bílen trak 2 test træk uden en forkert prut ?
Derefter igen udsættere.
Må have luret på de transistor kredsløb.
BCX 58 er hvad jeg kan se et siemens komponet. Ikke til at opdrive på 1 dag.
Har kigget efter BIP373 dog vil der gå nogle dage i levering.
Nogle der ligger inde med stumper ?
Mvh
Det 4kanals moduls drivere inde i modulet ligner skægt nok BIP373 i tankevækkende grad.
Du skriver spolens lave ohm-værdi som argument for at modulet ikke skulle virke. Hvilken ohmværdi har du da?
Samtidigt skulle der være sammenhæng mellem tændingsmodulets ydelse og dysernes åbningstid..? Kan du ikke udvide den sætning lidt, det giver ikke så meget mening hvordan det hænger sammen?
En normal MS har naturligvist et drivertrin indbygget. Baseret på de anbefalinger du tilsyneladende har fået, så lyder det som om tændingsmodulet skal trækkes direkte af CPUen i den boks du har. Kan det være rigtigt?
Du må aldrigt trække et tændingsmodul væk fra motoren. Dit ground bliver vældigt langt og stel fra tændingsmodulet bærer en masse støj fra tændingen.
BC547 er længe hurtig og robust nok, og den kan du få overalt.