Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 25 feb 2025, 21:11

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:

Geografisk sted: Roskilde, DK
Jakob...

Tak for dine megey fine ord, dey var til at forholde dig til...
Jeg lan fint håndtere kritik så længe den ikke er arrogant pg nedrevidende.
Vi lytter og lærer hele tiden, og vi har erfarne grupper som vi samarbejder mee for at nå i mål.
Jeg er ked af jeg er blevet fortolket pigesur og umoden.
Jeg forsøger blot at forstå...
Jeg ville rigtig gerne ringe til folk, men har ikke numre på nogen herinde, selvom jeg syntes søren kommer med nogle fornuftige pointer, igen. Jeg vil gerne lytte, så længe det er på fornuftig vis, og alt hvad du og søren har skrevet, lytter jeg til, og vetragter, og vurderer, men skal sige at gættelege i diverse metaforer er bestemt ikke min stærke side.
Vil gerbe ha ren besked...
Men tak for de kritiske synspunkter...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil meget gerne understrege jeg bestemt ikke er pigesur på nogen måde, men vil hellere ikke finde mig i at folk rakker direkte ned på os eller nogle af mine medlemmer.
Når det så er sagt så skal det siges at ja self skriver jeg som jeg gør når jeg ser sådan noget.
Alt den kritik både dårlig som god er blevet taget i betragtning i gruppen og vi har da helt sikkert fået nogle stikord vi kan bruge.
Men mener bare hvis man har noget konstruktivt at sige så kom ud med det på en ordentligt måde.
Ingen får noget ud af det, jeg er godt klar over mine fejl i det jeg skrev, men igen så må folk starte med at snakke pænt og ikke være nedladende.
Og ang imødekommelse af dårlig kritik.
Jeg arbejder nu engang til dagligt med en masse folk og har en stilling som gør jeg tager et stort ansvar til dagligt og ikke kun for mig selv og mine ord samt handlinger. Med dette menes der at jeg altid tager alt til mig og ser om jeg kan bruge det til noget.
Skal siges at jeg blev meget overrasket hvis vi netop ikke fik dårlig kritik, men slår også fast at hver gang den kommer så har jeg et modspil til det.
Og igen hvis i mener i har noget særiøst så skriv til mig på BG find min bruger CJ eller søg efter grupper og så Street Legal For All og meld jer ind istedet.Eller som skrevet tidligere ring til mig vil hellere end gerne hører på hvad i har at sige.

Mvh. CJ
Formand Street Legal

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
CJ skrev:
Skal siges at jeg blev meget overrasket hvis vi netop ikke fik dårlig kritik, men slår også fast at hver gang den kommer så har jeg et modspil til det.

For mig så det nu mest ud som om det modspil var at blive børnefornærmet.

Har i overhovedet overvejet hvad det koster at lave en permanent bane og hvor pengene skal komme fra? Både til at anlægge den, men også til at drive den?

Det lyder jo ikke ligefrem som om det er noget i har tænkt videre over. Det er jo trods alt lidt dyrere end et ungdomshus.

Titel:
Moderator

Angående begrebet "dårlig kritik".

I min verden er "dårlig kritik" ret sjælden, men det sker dog ret ofte at "enhver kritik" betragtes som dårlig eller negativ.

Prøv at tænke jer lidt om og prøv at læs hvad der faktisk står. Hvis jeg skriver noget i off. forum, eller proffesionelt til dagligt, så FORVENTER jeg at den læser med interesse der er uenig kommenterer det med kritik. Jeg forventer ingen rygklapperi, og betragter nærmest rygklapperi som fornærmende.

Kritikken kan jeg derimod bruge, og det kan alle mennesker hvis de forstår hvad kritik vil sige. Det er ærgeligt, hvis i ikke ser jeres eget mål igennem kritikken og bruger infoen.

Jeg kan tilgengæld forsikre jer for at i skal lære det, enten frivilligt, eller på den hårde måde. I tilhører et mindretal, som medierne har fremstillet meget uproffessionelt igennem årtier, og hvis i ikke er helt klar i spyttet så taber i den kamp. Når ført medierne har fremstillet jer som motorbøller, så bliver det for alvor op af bakke mht at få politikkernes gunst.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:

Ang kritik.
Som skrevet tidligere så ved jeg udemærket at der kommer meget og self skal man tage kritik til sig når man har overvejet om den er begrundet samt om det bare er direkte mundlort eller om der rent faktisk har siddet en med nogle hjerneceller og skrevet dette.
Ang anlæg til at kører på mm.
Ja jeg har personligt selv gjort mig de overvejelser, men spørgsmålet er jo bare om man skulle tænke lidt videre ud over det og så tage indsigt i de events som der allerede er. Så istedet for at få oprettet en bane så istedet få mange flere events som fx det i Holeby eller som dragracing.dk gør, direkte afspærre en alm vej og kører der.
Og ang mit modspil så må det vel være lige så meget jeres fejl at i ikke kan se fornuften i det ? Jeg vil henvise til mit tidligere indlæg og sige at hvis i mener i har noget særiøst at komme med så istedet for at lege skærmmus så inden mød op til vores arrangementer eller giv mig et kald, så vi kan få en fornuftig dialog.
Mvh. CJ Formand Street Legal.

Ps. Har bedt silverflame at holde sig ude af dette forum nu så derfor skal i ikke forvente svar fra hans side af

Titel:

Og ang rygklapperi.
Jeg er nu ikke enig med dig i at det er en fornærmelse.
Du har jo netop udført dit job til fulde hvis folk ingen kritik har, men vi er enige i man ikke kan udvikle sig uden kritik. Men prøv du at kører flere fuldtidsjob ved siden af en beskæftigelse som denne som også er fuldtid, uden nogen sinde at få ros og se hvor længe du holder til det ? Jeg ved personligt at jeg til sidst nok ville overveje at trække mig tilbage.
Vi gør det her lige så meget for jeres skyld, men også lige så meget for den almene borgers skyld.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Jeg skal ikke være bleg for at give positiv kritik, så... de negative ting er der jo nok af herinde på Danmarks "klogeste" forum, en erfaring hvilket jeg kun kan sige jeg kender alt for godt til desværre... :wink: Dermed er det dog ikke sagt at der ikke er guldkorn at finde, i er bare nødt til at vaske lidt mere af lortet fra... (På godt og ondt... Kend jeres kritikers baggrund - og dennes agenda, det hjælper!)

Jeres aggressive tilgang til sagen tiltaler mig, bliv endelig ved med det! i for brug for det... Gør det på jeres måde og lær af andres fejltagelser så er i godt på vej, men sørg for at have noget med til bordet, helst i form af handlinger, penge, og forbindelser, det er det eneste der virker!

Billede

Titel:
Mester Medlem

http://www.powerforum.dk/viewtopic.php? ... sc&start=0 prøv at læs denne tråd. evt sæt dig i forbindelse med folkene bag korskrobanen.
MVH søren

Titel:
Admin
Admin

Ravnen skrev:
... de negative ting er der jo nok af herinde på Danmarks "klogeste" forum, en erfaring hvilket jeg kun kan sige jeg kender alt for godt til desværre... :wink: Dermed er det dog ikke sagt at der ikke er guldkorn at finde, i er bare nødt til at vaske lidt mere af lortet fra...(På godt og ondt... Kend jeres kritikers baggrund - og dennes agenda, det hjælper!)

Husk din egen baggrund...NIK
du startede herinde som en joke, fis og ballade, jazz og vaders ud over det hele og et par enkelte billeder. Det var hyggeligt, tidsforbruget stort, men ikke meget teknisk ballast/bidrag der formede sig til andres kommentarer. Din kommentar her lyder som en forsmået hustru.....lorten har du selv lagt i dit indlæg og næppe er du blevet stillet ringere efter din færden herinde.

Det er lidt komisk for "Darth Vader". Du har om nogen kørt fribillet på sidelinjen og "suget" på det tekniske såvel som på det organisatoriske. Helt fint.
Som du sagde til mig på et tidspunkt da du købte turboer af mig som i dag sidder i din fine bil..."vi vil nok forsøge at konkurrere med nyt site". Helt fint.

Hvis man kigger på dine, og en enkelt andens indlæg, så stoppede de præcis samtidig. Nu er du/i tilbage og du skriver at man skal huske at "vaske lort fra" herinde i forummet. Jeg kan sige dig at forummet var ikke et "rygklapper" forum FØR du kom ej heller EFTER du gik. Til det findes der mange andre græsgange....måske det var det der tog broden af "Darth Vader" kommentarerne der stille ebbede ud. Dette er mere et teknisk og modent forum end så mange andre steder. Det kan også have sine ulemper i forhold til hvad nogle folk gerne vil høre. Mon ikke du kan hæve overlæggeren lidt i forhold til hvor der spredes lort og dine egne nye interesser. Og velkommen tilbage :)

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
@ Jakob

Hvis det er mig du henviser til, så har min forumaktivitets tilbagegang noget at gøre med køb af en gård, som er meget langt fra den ønskelige stand... (samt mangel på internet lige i starten) så der er nok ikke nogen egentlig sammenhæng med nicks aktivitets nedgang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time