Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 05:30

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2011, 21:00 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2008, 16:25
Indlæg: 46
hej!

jeg står og skal igang med mit MS projekt..

men har lige et par spørgsmål..

skal have fundet ud af om mine dyser er lav eller høj ohms dyser?

og hvilke slags tænding jeg kører med?

er det noget i kan se på profilen så vil jeg gerne have svar..

http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=211918


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jun 2011, 02:51 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Mål hvor mange ohm's modstand der er igennem dysen. Over 10ohm betyder normalt højohm, omkring 2-3 stykker er normalt lavohm... Deraf benævnelsen, højohm og lavohm :-)

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team