lqs skrev:
JONAS. du har ALDRIG prøvet en limet bane. du har prøvet en til lejlighed forsøgt limet startbane, eller til lejlighed forsøgt limet offentlig vej. ret mig endelig hvis du mener dette er forkert. men det er da muligt det er sådan du har oplevet det... at seat er 4wd farver nok oplevelsen en del. til gengæld har du været til NORDSØ action days oppe nordpå. kan du huske hvordan det gik ANDERS?
om ulykken skyldes lim, eller at limen stoppe brat efter mål? eller om ulykken skyldes en fordybning i "banen"?
prøv at tage en forhjulstrækker med alm gadedæk, lav en start på en virkelig limet bane med masser af gummi.
kørte selv til action meet på mantorp sidste år, med gadedæk... det er ikke så let. altså at komme ud af hullet. måske det bliver bedre i år?
der bliver intet dragrace på banen i år... dvs nok heller ingen der smider masser af penge efter lim. i hvert fald bliver der ikke det samme lag gummi at starte i.
MVH søren
jeg har selv kørt til NORDSØ action days i min tidligere bmw e30 med 500hk.
dengang havde jeg endnu ikke fået købt slicks, så der blev kørt på alm gadedæk.
det blev kun til en enkelt tur, for det var fulstændigt umuligt at komme ud af hullet
så bilen sku parkeret og jeg brugte resten af dagen på at være tilskuer