Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 13:50

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 25 maj 2011, 14:27 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
hvad er fordelene?
hvad er ulemperne?
hvad er farerne?
hvor kan man bruge det?
skriv jeres mening!
MVH søren


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 15:21 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Efter min mening, er der kun fordele, også selvom nogle får problemer med trækaksler og bagtøj.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 16:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2011, 16:25
Indlæg: 111
Geografisk sted: KBH
Jep kun fordele :o)

_________________
YOU LIFT YOU LOSE


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 17:01 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 11 jul 2006, 22:41
Indlæg: 671
Geografisk sted: Holstebro
K-FINN skrev:
Efter min mening, er der kun fordele....

Ahrrr nu er det vel næppe gratis. Synes at kunne mindes at have hørt det koster en smule penge at "lime" en bane.

Nu nævnes det her sammen med streetrace og i mit hoved er det et stort skridt værk fra reelt streetrace og hen imod rigtigt dragrace, med specialbyggede (bane)biler som kører på på et helt særligt underlag. Det er vældigt sjovt men ligesom med f.eks traktortræk er man hurtigt endt med noget som som har yderst minimalt at gøre med det som egentlig var det oprindelige grundlag. :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 17:54 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Min fejl, læste ikke ordenligt, snakker vi KUN streetrace, altså almindelige biler(hvem der så end bestemmer hvad der er almindelig), er det nok spørgsmålet, om det er nødvendigt..

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 18:17 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
K-FINN skrev:
Efter min mening, er der kun fordele, også selvom nogle får problemer med trækaksler og bagtøj.
det bliver også meget svært at få bid med et alm gadedæk. det bliver samtidigt meget svært at køre blot det er fugtigt vejr.
ang det med ensartet greb, vil det nok være min påstand at det bliver der ikke... altså når man forsøger at llime en bane til lejligheden. om ikke andet pga at det egentlig ikke er en bane... samt den tid og udgifter der skal lægges i sådan noget. i mine øjne er det et skridt væk fra streetrace over i dragrace.
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 18:31 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
http://www.youtube.com/watch?v=CH70esYa ... re=related spol frem til 4.30 for at se tur på 8,30 med 271kmt uden lim og dramatik. efter min mening, fortæller dette lidt om hvornår der er brug for lim.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 18:36 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Som skrevet, jeg havde IKKE set du skrev street race..
Jeg mener dog, at når vi går væk fra streetrace biler, og over i det lidt mere seriøse, skal der klister på, jeg er forbavset over, at der ikke er flere biler kørt af banen i vandel...

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 19:07 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
mener du mere seriøst end 8,30/270kmt? eller hvordan?
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2011, 19:10 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
Jeg syntes ikke at det hører til når der feks køres DHB.
der er jo rigtig mange i streetklassen som stiller op på standart gadedæk, og for dem er det som brun sæbe.
selv med godkendte gadeslicks er det ikke sagen, og da streetklassen ikk må køre på dragslicks, så kan jeg ikke forstå hvorfor der skal limes til DHB


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team