Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 21:22

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 10 maj 2011, 08:32 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2008, 19:43
Indlæg: 517
Geografisk sted: KBH
Har nu manuel boost control.
Men syndtes ikke rigtig om det.
Så vil høre mulighederne omkring og lade ms styre boost.
Nogen der har erfaring med det.
Min ms skulle kunne klare det mht hardware i ms.
Eller skal man holde sig fra det og købe en rigtig.
Og hvad for en kan så anbefales.
Har kigget på eboost2.
Men mit budget er ikke til den pris desværre.
Mit tryk kommer til og ligge et sted mellem 2-2,5 bar.
Og jeg kører med extern wastgate.

Mvh Martin

_________________
Corolla Gti Turbo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2011, 09:13 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
har du søgt ?

http://www.powerforum.dk/viewtopic.php? ... ight=boost

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2011, 17:53 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Det virker ganske fint martin...

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2011, 18:32 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 31 okt 2006, 22:13
Indlæg: 32
Jeg har også fået det til at fungere ....

http://www.megasquirtpnp.com/models/mm9 ... ction_Four

Under boost control er der en fin gennemgang af opsætningen ...

_________________
Nikolas Frank
www.danskoffroadsport.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 maj 2011, 01:56 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2008, 19:43
Indlæg: 517
Geografisk sted: KBH
Hej.
Tak for jeres svar.
Ja Mads..Havde søgt og luret den post.
Men den var lidt gammel og ville høre om der måske
var nyere eller bedre svar end dem.
Rart med noget respons.
Kan i fortælle hvad for en ventil jeg bør bruge eller i bruger.
Kan den evt købes her hjemme til fornuftige penge?.

Kommer sikkert flere spørsmål.

Mvh Martin

_________________
Corolla Gti Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 maj 2011, 16:23 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 31 okt 2006, 22:13
Indlæg: 32
Jeg bruger denne ...

http://www.diyautotune.com/catalog/ebc- ... p-285.html

_________________
Nikolas Frank
www.danskoffroadsport.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 maj 2011, 16:57 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2008, 19:43
Indlæg: 517
Geografisk sted: KBH
Tak for dit svar ;-)

_________________
Corolla Gti Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 maj 2011, 17:27 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005, 13:22
Indlæg: 857
Geografisk sted: Hellerup
Martin du må gerne poste dit resultat med elektronisk styring af ladetryk via MS, når du kommer så langt :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 maj 2011, 17:59 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2008, 19:43
Indlæg: 517
Geografisk sted: KBH
Det vil jeg gøre.
;-)

_________________
Corolla Gti Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 maj 2011, 18:41 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Det virker skide godt, en der kørte drift, kom fra suge motor til turbo, og kunne ikke rigtig styre det.

Så han fik en løsning, hvor han kunne styre ladetrykket på speeder.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team