martinsa skrev:
Mit XD-16 kit viser de legendariske ”three dashes” -.-.-, hvilket betyder at der ikke er ordentlig forbindelse mellem forbindelses/stereo kablerne! Er 100% sikker på at jeg har forbundet det rigtigt, med den lille plug(modstand) og det hele.
Det skal dog lige siges at det virkede i ca. 5 sek. Hvor det også kun varmede op til 65, begyndte at måle, men viste -.-.-, da jeg begyndte at kører lidt!
Har haft et multimeter på forbindelses stikket fra LC-1 out og XD-16 IN og der er fin gennemgang.
Har haft sluttet XD-16 uret (kun uret) til min computer og det kommer jeg fint i kontakt med, så det burde hvert fald ikke være XD-16 uret eller stereo ledningerne på uret, eller pluggen/modstanden da man også bruger den.
Men når jeg kun prøver med LC-1 enheden(efter LC-1 manualen) eller det hele samlet, kan jeg ikke få kontakt!
Har læst lidt på innovatemotorsports support forum og kan ikke finde noget der hjælper på problemet.
Min konklusion må være at der er noget galt med stereo ind- eller udgangen i LC-1 enheden.
Håber nogen af jer kloge hoveder;) enten kan be- eller afkræfte min konklusion?!
Mvh. Martin
min første lc-1 virkede ikke fra helt ny... mailede lidt frem og tilbage med dem og de gav mig en ny mod at jeg sendte den som ikke virkede tilbage... skal lige sige at jeg modtog den nye inden jeg sendte den gamle tilbage så de tog mit ord for at jeg sendte den tilbage, hvilket jeg selvfølgelig gjorde.
ved ikke om din virker eller ikke virker... ville bare lige sige det
den lc-1 jeg har nu virker heller ikke på de to programerebare udgange... den kan godt kobles op med pc og kan også godt se afr på skærmen men de to programerbare er døde....
sikkert ikke særligt brugeligt men alligevel lige et lille indput herfra
Tommy