Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 05 mar 2025, 19:19

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 nov 2002, 20:18 
Skriver til dig på din E-mail adr.

Henrik S.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 07 nov 2002, 14:32 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 379
hej rane!

hvad kan du lave ved toppen på en escort mk5 1,8 zetec, og hvad vil
det koste..

hilsen Jesper


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2002, 14:39 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 788
Geografisk sted: Vestsjælland
Steffen får du ikke mere end slibning og vask for 800. Det er hvad jeg plejer at få inklusive fræsning af ventilsæder/ventiler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2002, 21:41 
øøøhhh :-| fræsning det har jeg ikke helt styr på hvad det er.... men nej det er en cirka pris på en vask og planing.... det siges osse at en kasse øl kan gøre det fredag lidt før fyre aften (der er de nemlig tørstige)...

att Henrik s har du fået min mail med at jeg gerne vil købe det topstykke..


Top
  
 
Indlæg: 07 nov 2002, 21:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 196
Hej
Jeg ville blot lige spørge på hvad det berømte 3-vinkel-job består i?? Det skulle efter sigende være at slibe en 30/45/60 vinkel ved ventilsæderne.. er det bare rent flow, eller hvad??
M.v.H. Lasse Kristensen

_________________
PowerPage sugemotorfraktion
Sorte plader er gejl....
M.v.H. Lasse Kristensen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2002, 10:51 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 788
Geografisk sted: Vestsjælland
Fræsning af sæder og slibning af ventiler er 2/3 vinklet 45 er anligsvinklen 30 eller 15 er brydevinkel og 75 eller 60 er bundvinklen hvis ventilstørrelsen tillader at man tager noget på indersiden (kommer an på bundvinklen fra ny og hvor slidt sædet er) 50% af de topper jeg sliber trænger til at få ordnet sæder efter den blyfri benzin kom (afsløres med vand i kammeret Hvis det bobler når man blæser ind i kanalerne er sæderne dårlige) Desværre er det kun ca 5% der vil ofre penge på ventilarbejde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2002, 13:03 
nå ok.. det mener jeg osse at de laver med i den pris.... jeg fattede bare ikke helt hvad han sage:-| ( han have vist fået nogle øl )...


Top
  
 
Indlæg: 09 nov 2002, 10:51 
Att: Ascona B Steffen
Nej jeg har ikke modtaget din mail. Men hvis du har modtaget min kan jeg sende dig en ny med tlf. og nogle billeder. Hvis det koster 800kr at få slebet top på Lolland er det vist billigere at jeg får det lavet for dig. Her på fyn koster det 300kr incl. vask!!! http://www.kardancenter.dk/ Han laver også slibning af ventiler og sæder. trykprøvning af topstykker, afbalancering af krumtapper osv.

Henrik S.


Top
  
 
Indlæg: 09 nov 2002, 15:04 
ja jeg har fået din mail.. og jeg vil gerne købe toppen.... det ville skam være fint med billederne...


Top
  
 
Indlæg: 09 nov 2002, 15:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 196
Hej Steffen.
Jeg har også et lettet og afbalanceret svinghjul til en 2,0 hvis det var noget. Det er 100% ok, har siddet på en 180 HK rally kadett c coupé. Det er ombygget til 6-bolt.
M.v.H. Lasse Kristensen

_________________
PowerPage sugemotorfraktion
Sorte plader er gejl....
M.v.H. Lasse Kristensen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team