Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 08:07

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Har fundet lidt på loftet, som jeg ikke tror at jeg får brug for inden for den nærmeste fremtid, så nu ryger det sku til salg..

1 Volvo 240 '84 b21(ET?) Turbomanifold inkl. turbo. Jeg har ikke kørt med det, men af hvad jeg kan se er der ingen revner, og det ser rimelig pænt ud. Ved ikke hvad det kan koste, men jeg er fint tilfreds med 1300kr er også åben for bud.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Roots sc 12 kompressor med el-kobling, kommer fra noget toyota værk, Virker til at være i god stand omend en smule beskidt, havde forestillet mig 1300kr.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

2 stk. 40mm dobbelte dellorto kaburatore, inkl. manifold til ford kent/ohv/x-flow motor. Trænger nok til en rengøring og evt. nye pakninger, da de har lagt på hylden i ihvertfald 2år og er helt tørre..

Havde også forestillet mig omkring 1300 for dette..

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Indsugningsmanifold for 4afe 1,6 carina II, skal bare væk er inkl. gasspjæld selvom ikke på billederne; 300kr

Billede
Billede

Skriv her eller en pb hvis noget har interesse, eller kontakt mig på 23220166 eller bkrogholm@hotmail.com

Vi kan sagtens finde ud af noget med, at jeg sender med posten hvis jeg modtager pengene forud på bankoverførsel.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Dellorto'er solgt.. kompressor næsten, men er stadig åben for bud.. volvo turbo og manifold har indtil videre ikke haft nogen interesse, men har fundet ud af at jeg har to stk. manifold med turbo, minus revner dog en anelse slør i turbo, ved ikke om det betyder noget, men kom blot frisk med bud:)

Har også oliekøler til volvo og andre dele... for det rigtige bud har jeg også komplet motor...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time