Ja motoren skal nok gå i smader hvis der ik er olie på det er jeg godt klar over og det kommer ikke til at ske !
Søren du har selvfølgelig ret i at varmen vil gøre stor skade på turboen, det havde jeg ik tænkt på selvfølgelig, det er nok nemmere bare at pille den af og lave en flange så jeg kan køre forrør direkte fra turbomanifold til forrør, hvis jeg skal ha det testet. Der er ikke olie indsuningen på turbo'en eller ved V-Band tilsltningen til forrør
Denne motor har jeg haft i 3år har renoveret den en gang dog uden at skifte ringe, så hvis den motor sku fejle noget er det stempel ringe ellers er den 100% iorden !!! Har presset den motor utallige gange og den holder og blir bare ved og ved !
Men det er da nok helt sikkert den rådne kina lader !
Kan man teste om ringene er iorden ? eller er det bare ud med motor og nye ringe i ?
Bilen kommer hverken på værksted eller blir monteret med org turbo hehe.. Skal ik ud og ofre penge på STANDARD komponenter ! Har ingen orginal lader men min KK27. Jeg skal bare ha lavet min Kina manifold om så den kan passe på motoren, og så skal der laves plads til en extern wastegate så må det vel være godt nok, hvis det altså er turbo'en der er færdig, ellers må jeg kigger på de stempel ringe