Højdeskræk?

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#11 Indlæg af HenrikGM »

grydesvamp skrev:Der findes i dk heldigvis en glide skinne langs med en del af stigerne op i masterne, heri har man så en "bus" spændt fast i selen, som ved fald låser efter 20-30cm.

Er "bussen" fra Glideloc?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
Mads G
Nyt Medlem

#12 Indlæg af Mads G »

Puha, det ser ikke rart ud.. Bare at tænke på hvor meget vind der er deroppe...

Og det værste, må da næsten være turen ned igen. Vi ved da allesammen at det er 100gange nemmere at klatre opad, end nedad.

Det kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til det der..
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#13 Indlæg af grydesvamp »

Klatrer med en SÖLL løbebremse/ glidelock.

ser således ud Billede

skinnen ser således ud Billede
Fri bane fuld hane! :-)
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#14 Indlæg af HenrikGM »

Hvor mange m kan du klatre på et "sæt dæk" på den glider?
Henrik
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#15 Indlæg af grydesvamp »

Hvis nu hjulene på den kunne køre rundt skulle jeg sige dig det, men siden jeg har arvet firmaets "bedste grej" er ikke muligt at informere om dette.

Det går rigtig fint opad uha uha.. og ned kommer man også hvis man læner sig tilbage så "fingeren" i bremsen er åben, hvis ikke løber den med når den har lyst og ellers låser den hvilket er NOGET BELASTENDE..

Så en ny er bestilt ;)

er betydeligt mere tryk i når jeg kravler rundt i en mast i min sele end når man skal op i en høj bomlift der gynger og sejler rundt som en fuld svensker ombord på færgen hjem.
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#16 Indlæg af HenrikGM »

Så det du siger er at hjulene IKKE kan køre rundt?

Smadrede hjul?
Eller revet aksel?
Henrik
Citat slut.
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#17 Indlæg af grydesvamp »

Sand i lejerne...
Besvar