Som Fynbo og indehaver af det værste stykke motorsti i DKlqs skrev:jeg er en af dem der mener. at lastbiler der overhaler hinanden på motorvejen, er lig med idioter bag rattet. men derfra og så til at hidse sig op?
MVH søren
troede ik nogen kunne finde på at håndhæve de regler!
Redaktør: Moderatorer
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
corvus terrae terror...

- Geografisk sted: Sønderjylland
Og jeg er en af dem der overhaler dig.JerrilD skrev:Man må jo alligevel ikke køre mere end 80? så meget hurtigere kommer du heller ikke frem ved at køre 90km/t?
Jeg er en af dem som kører 80km/t med trailer på motorvejen.
Jeg skal ikke bestemme hvor hurtigt folk skal køre, men vælger da heldigvis min egen hastighed.
Det er den sædvanelige sang folk støver af hvergang, kører du osse 80 km/t på alle landeveje og 70 km/t med trailer
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Ja overholder fartreglerne når jeg køre med trailer...BANDIT skrev:Og jeg er en af dem der overhaler dig.JerrilD skrev:Man må jo alligevel ikke køre mere end 80? så meget hurtigere kommer du heller ikke frem ved at køre 90km/t?
Jeg er en af dem som kører 80km/t med trailer på motorvejen.
Jeg skal ikke bestemme hvor hurtigt folk skal køre, men vælger da heldigvis min egen hastighed.
Det er den sædvanelige sang folk støver af hvergang, kører du osse 80 km/t på alle landeveje og 70 km/t med trailer
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Velkomment til knold og tot vejlandet...Wankel skrev:Nu har jeg lige været en hel uge på den vestsvenske ø, jeg har helt ondt i forhovedet og håndfladen over deres motorvejskørsel.
Fire spor på motorvejene og så ligger de gudhjælpemig med 105 i Jydesporet - "Fis dog væk fra min vejbane, stodder"
PS: Der findes dårligere vejstrækninger end den over fyn... prøv at læg mærke til de første 25-30km når i kører fra Rødbyhavn af!...
Nick man mindes Polen!...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
de har ikke de ikke godkendte motorveje vi har her i danmark.Wankel skrev:Nu har jeg lige været en hel uge på den vestsvenske ø, jeg har helt ondt i forhovedet og håndfladen over deres motorvejskørsel.
Fire spor på motorvejene og så ligger de gudhjælpemig med 105 i Jydesporet - "Fis dog væk fra min vejbane, stodder"
der køre man 105 hvis man gerne vil overhales.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt: