troede ik nogen kunne finde på at håndhæve de regler!
Redaktør: Moderatorer
-
lqs
- Mester Medlem
- bjarne9800
- Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
Det er da træls med de "dræbersnegle" og man bør da gøre noget ved dem.
Det er da også deres "skyld" når trafikken ikke glider på motorvejen, Nogen gange bliver man jo fame tvunget under 90 fordi der er en eller anden som skal ligge i midten.
Og hvis ham fyren der snakke i mobiltelefon og derfor ligger i midten, ikke kan klare både at snakke i telefon og køre bil samtidig, så burde han måske holde ind til siden i stedet.
Men altså hvis bare folk gad og bruge deres spejle, og lukkede andre forbi og ikke trak ud foran andre... Men man kan selvfølgelig ikke forvente at der er plads til at køre 200 overalt...
Det er da også deres "skyld" når trafikken ikke glider på motorvejen, Nogen gange bliver man jo fame tvunget under 90 fordi der er en eller anden som skal ligge i midten.
Og hvis ham fyren der snakke i mobiltelefon og derfor ligger i midten, ikke kan klare både at snakke i telefon og køre bil samtidig, så burde han måske holde ind til siden i stedet.
Men altså hvis bare folk gad og bruge deres spejle, og lukkede andre forbi og ikke trak ud foran andre... Men man kan selvfølgelig ikke forvente at der er plads til at køre 200 overalt...
-
wukshady
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vendsyssel
- BANDIT
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
..
Det har bare brug for meget mere opmærksomhed. Nu kører jeg en del lastbil på motorvej, og det tit jeg overhaler en personbil der kører 80 km/t. Og så er jeg i vejen istedetfor de trykker lidt på speederen 
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
- Benedicte
- Geografisk sted: Stor københavn
-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt:
Re: ..
Minder mig om jeg kunne forestille mig sådan en trucker sikkert også mener bil med trailer burde måtte køre 90kmt. Må satme være hovedpine og være trucker og ligge bag ved sådan en trailer-fyr med 80kmt!BANDIT skrev:Det har bare brug for meget mere opmærksomhed. Nu kører jeg en del lastbil på motorvej, og det tit jeg overhaler en personbil der kører 80 km/t. Og så er jeg i vejen istedetfor de trykker lidt på speederen
- BANDIT
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
..
Nu er jeg jo ikke Ægte truckerJack skrev:Minder mig om jeg kunne forestille mig sådan en trucker sikkert også mener bil med trailer burde måtte køre 90kmt. Må satme være hovedpine og være trucker og ligge bag ved sådan en trailer-fyr med 80kmt!BANDIT skrev:Det har bare brug for meget mere opmærksomhed. Nu kører jeg en del lastbil på motorvej, og det tit jeg overhaler en personbil der kører 80 km/t. Og så er jeg i vejen istedetfor de trykker lidt på speederen
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C