Wildert skrev:
Nu er der vel ikke noget med at du kører med accelerationsstilskuddet på endnu vel?
Lyder ikke som om at dit map er færdigt endnu, men hvis du kører med V8'er-værdierne for AE (acceleration enrichment) som default er i MS, så kan det blive.... spændende

.
Ellers stemmer jeg også på tændingsudsættere af en art - dårlige tændrør, kabler, fordeler (alt efter hvor meget af dette der endnu er på bilen

).
Hmm jo, da jeg prøvede Auto-tune funktionen i TS, var det godt nok med accelrationstilskuddet slået til. Det skulle jeg nok have slået fra.
Jeg har lavet lidt indkøring sammen med HenrikGM, hvor vi bla, justerede accelrationstilskuddet, men den opførte sig lidt underligt, så da skiftede vi tændrør, dog uden at kunne mærke nogen nævneværdig forskel.
Den kører med Waste-spark, og MSD kabler.
Hvor lange må tændkalber egentlig være førend det giver problemer?
Men nej mit MAP er ikke færdigt.
Men nu har jeg da fået lidt flere idér at arbedjde med. Så mon ikke det lykkes i den sidste ende.
Som opfølgning til snakken om TS vs. MT, vil jeg dog sige at jeg er blevet rigtig glad for TS. Bla. accelrationstilskuddet synes jeg er blevet nemmere at køre ind, da det nu er blevet grafisk afbilledet.