Banditten her
http://powerpage.dk/node/63
Turbine:
Exducer Diameter, 49,5
Inducer Diameter, 61,5
Trim, 64,8
Valgmuligheder på A/R Turbinehuse:
A/R .63 T3 Single
A/R .70 T3 Twin Scroll
A/R .106 T3 Twin Scroll
Kompressor:
Inducer Diameter 52,5
Exducer Diameter 76,0
Trim 47,7
A/R 0,50
Indsugning passer til 4' (101,7mm)
Afgang passer til 2' (51mm)
360 graders lejer
Twin Scroll
Antisurge
Den er den mindste du kan finde derude med Twin Scroll men samtidig ikke mindre end at den er i stand til at leverer lige på den anden side af 500hk med valg af 1.06 A/R Twin sroll huset. Lille men stadig stor. Spektrummet er åbent afhængig af A/R og TS valg. Turboen leveres normalt med A/R .70 TS huset og ligger lige til højrebenet for 400hk i det setup.
En nissan RB25 standard laver med den turbo med .63 A/R huset fuld ladetryk ved 2500 rpm vel at mærke uden Twin Scroll setup. Dvs. der venter endnu langt tidligere ladetryk med .70 A/R TS huset når TS setup er bygget på manifolden/WG. Her er ekstra .70 A/R TS hus således leveret med ekstra til det kommende TS setup. Det bliver spændende at se hvor langt længere ned fuld ladetryk kommer med .70 TS huset på den bil. Bilen kører også drift.
Hvis du bygger Twin Scroll korrekt og anvender .70 A/R TS huset, så lander du højst sandsynlig dit ladetryk omkring de 2500rpm (måske tidligere) på din mindre 2.0 motor og mulighed for 480hk.
Med det mindre men enkelt indløb .63 A/R hus lander du forventelig ladetryk omkring de 2900-3100 rpm.
Der kan fint snakkes om at få ekstra turbinehus med.
Mvh Jakob