mange dyre dele. der bliver ikke gjort så meget ud af, at få olien lodret ind og ud af turbolader. billig mineralsk olie de første 2500km!
meget flot og kompliceret. kunne være sjovt at pris på dele og arbejde?
MVH søren
Kammerat laver 692hk på en mere eller mindre standard supra.
Der er anden indsug og 264/264 knaster, på standard kompression laver den 692hk ved 1,3 bar.
Vil påstå den laver meget tæt på 1000hk hvis han sænker kompression og giver den 2 bar...
Turbo er en GT45,faktisk en KINA turbo fra www.turbomotor.dk, og det er på almindelig VPOWER
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
luske skrev:hvad behøves for 1000 HK på en 2jz ? ??
stor turbo , store dyser og knaster for at få RPM op ??
syntes at have set et hybridturboprojekt som lavede knap 1100HK på en dansk hjemmeside ?
eller er det bare mig og min ønsketænkning ??
MVH Luske
nej det er den virkelige verden.... på landet!
synes stadig det er sjovt mht olien. men tror de har ret.
har set sådan en (i dk)2jz med alt det dyre... mener alt. bla 3.3-3.4liter og to fine turboer. den lavede lidt over 900hk på alm benzin som jeg husker det...OTTO?
Kl4.10, udskiftning af oem 2JZ stænger der kan tage "et par hundrede" hk, med kinaplejlstænger til 3-4hundrede dkk, som er "indestructable"....
God humor.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
HenrikGM skrev:Kl4.10, udskiftning af oem 2JZ stænger der kan tage "et par hundrede" hk, med kinaplejlstænger til 3-4hundrede dkk, som er "indestructable"....
God humor.
Nu ved jeg ikke om de bliver lavet i kina, men de stænger de bruger der bliver stort brugt af alle supra'er i usa der laver over 1000 hk på hjulene
"CP-Carrillo products are proudly made in Irvine, CA from USA-made materials." om det så er rigtigt ved jeg ikke
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
HenrikGM skrev:Kl4.10, udskiftning af oem 2JZ stænger der kan tage "et par hundrede" hk, med kinaplejlstænger til 3-4hundrede dkk, som er "indestructable"....
God humor.
Nu ved jeg ikke om de bliver lavet i kina, men de stænger de bruger der bliver stort brugt af alle supra'er i usa der laver over 1000 hk på hjulene
"CP-Carrillo products are proudly made in Irvine, CA from USA-made materials." om det så er rigtigt ved jeg ikke
Ihvertfald interessant at modtage en pakke i brunt pap med teksten "Made in PRC", indeholdende en farvestrålende kasse med teksten "Made in USA", sendt fra shanghai.
Det kan jo være det kun er den brune kasse der er lavet i PRC.
Stængerne er sikkert ikke deciderede dårlige, men igen ret interessant at tjekke specs på dem, også fordi moment oplysninger typiskt mangler.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
kina er nok et vidt begreb.... det er made in usa bestemt også.
lidt lige som 1000whp også er! har tilgode at se en japan eller us bil der kunne lave ydelsen i dk. men der er vel også både cowboyponnyheste og danske bryggerheste?
MVH søren