Hvor får jeg en 38mm (41) til 51mm reducer?
Redaktør: Moderatorer
-
TB206HDI
- Senior Medlem
Hvor får jeg en 38mm (41) til 51mm reducer?
Er der nogle der ved hvor jeg kan få sådan en satan? Gerne omkring København til afhentning imorgen. 
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Re: Hvor får jeg en 38mm (41) til 51mm reducer?
Skal den være lavet af gamle kondomer eller hvad er det du leder efter?TB206HDI skrev:Er der nogle der ved hvor jeg kan få sådan en satan? Gerne omkring København til afhentning imorgen.
-
lqs
- Mester Medlem
kondomer i ø51mm?John Sahl skrev:Skal den være lavet af gamle kondomer eller hvad er det du leder efter?TB206HDI skrev:Er der nogle der ved hvor jeg kan få sådan en satan? Gerne omkring København til afhentning imorgen.
det må sgu da kun være på djævleøen de fås så små!
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Se bare, der er håb for dig endnu, så ingen grund til altid at være så gnaven!lqs skrev:kondomer i ø51mm?John Sahl skrev:Skal den være lavet af gamle kondomer eller hvad er det du leder efter?TB206HDI skrev:Er der nogle der ved hvor jeg kan få sådan en satan? Gerne omkring København til afhentning imorgen.
det må sgu da kun være på djævleøen de fås så små!
-
TB206HDI
- Senior Medlem
Ahh nu ikke så detalje-fikseretJohn Sahl skrev:Skal den være lavet af gamle kondomer eller hvad er det du leder efter?TB206HDI skrev:Er der nogle der ved hvor jeg kan få sådan en satan? Gerne omkring København til afhentning imorgen.
3, 4 eller 5 lags silicone reducer. Skal bruges til en adapter mellem turbo og trykrør. Skal kunne holde til 2bar gennem længere tid
-
wukshady
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vendsyssel
Tror generelt ikke der er noget at være nervøs for med siliconeslanger, rent holdbarheds-mæssigt. Har kørt med 4-5 bar (traktortræk) på no name slanger fra nordicturbo og carlab uden problemer, de holder dog ikke som bøjninger i et trykrørs system med det tryk. Men som overgang mellem rørstykker er der ingen problemer.