Nu bliver jeg i tvivl. Mener du seriøst at der ikke kan ske fejl? Det er trods alt første sæson med det nye reglement og vi taler endda om menneskelige fejl, ikke direkte fejl i reglementet.HenrikGM skrev:Ok, nu blev jeg i tvivl om det er en joke eller ej?Ravnen skrev:Hvis det efter din mening IKKE fritager Synsfolkene at have det "handicap", hvorfor skal det så fritage kørene?lqs skrev:min ven BERND kan ikke læse, kommer nok desværre heller aldrig til det. et handicap der er ret udbredt. men han spørger ind til det med dæktypen to gange, først ved syn af bilen. siden på min opfordring igen. samme svar. de dæk er ok til street.
grunden til at jeg skriver om JKs bil, er at jeg mener at reglerne tilsyneladende er svære at tolke/håndhæve. KISS må være vejen frem. ti overtrædelser på samme bil? er der så reelt nogen grund til at syne den?
MVH søren
Du mener ikke seriøst at det er ok at synsfolkene ikke kender reglerne godt nok til at man kan spørge dem til råds og få et korrekt svar, vel??
Hvis jo, hvordan syner de så bilerne?
Giv nu lige folk en chance. Generelt set synes jeg godt nok det lyder som småting indtil videre. Selvfølgelig med konsekvens for den/dem fejlene går ud over, men sådan er det jo altid.