Ellers ikke dårligt.
økobrændstof med 138+ oktan, indeholdende 10% ilt.....jo.....det lyder rigtigt.
http://www.vcfuels.com/ourfuels.html
ønskebrændstoffet over dem alle?
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
ønskebrændstoffet over dem alle?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- VRT
- Senior Medlem
- Indlæg: 327
- Tilmeldt: 06 nov 2006, 21:31
- Geografisk sted: Gun City
Ja, de kunne lave syntetisk benzin af kulstøv og brint, men oktantallet var ringe. Til dels derfor, at litereffekten på de tyske jagerfly ikke var så høj, som på de allieredes.
http://www.airpower.maxwell.af.mil/airc ... becker.htm
http://www.airpower.maxwell.af.mil/airc ... becker.htm
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
lyder rigtig godt.. hvad giver det af muligheder for ladetryk og høj kompression? med standard kompression på en Vw 1,8t hvilket tryk burde reelt være muligt at opnå? ca 2bar??
Maskinmester! Nyuddannet! Er meget intereseret hvis nogen kender til et ledigt job!! http://dk.linkedin.com/pub/bent-oksen/48/a55/447