HenrikGM skrev:
beyer skrev:
for lige at vende tilbage til vandel722 , vi , i rambeyracing , vælger at undlade at deltage i sådanne arrangementer hvor der stort set er, ONE RULE - NO RULE...
i dagens drag/street racing danmark , er det sku til grin at stille op med sådanne et arragement, hvor der ellers er andre gode menesker der har gjordt forarbejdet med hensyn til regler og sikkerhed , og dette kunne ellers kopiers, men nej.........
godt forsøg venner , men det er en ommer....
vælger dog at bruge muligheden til at rose meneskerne bag dette års regelsæt til DHB2010.....
beyer......
Kommer du til sindal med fartøjet?
nej kommer desværre ikke til sindal , da min gear kasse kommer hjem fra ombygning ca samme dato...
( no more gear issues )
det jeg mener med min tidligere udtagelse , er at der er snart så meget kvalitet i dansk street og drag racing , at det næsten er at tage pis , på dem der har arbejdet for det vi har nu til dags ..... og samtidig er der folk der virkelig kæmper for at få noget race på benene , og som har et regelsæt , for både kører og sikkerhed , der er top kvalitet , og så ryger der 3 dage på vandel til et arragement som vandel722 , med regler der siger styrthjelm og sele .... banker de op med noget brugbart regelsæt og info , bakker jeg op , ellers ik .... og ja der er dejavu glimt til racex .........