Altid go for en provo bemærkning...Captain Slow skrev:jeg skal de lige love for at begrebet en "hurtig Uno" er en hypotese der vil noget
Så er det nye reglement for DHB til 2010 online
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
det er næsten utroligt at der er nogen mennesker med sådannne biler i garagen gider at gå op i feks sikkerhedskrav på en bane ?HenrikGM skrev:Søren har jo et passende "udvalg" af biler at tage af, så der er flere muligheder.....Personligt ville jeg gerne igen se den gamle sierra med mågelort på, slå bagtøjet i asfalten så det gnister de første 2 gear.Supra MK4 skrev:kommer du i din egen bil søren. Hvis ja, er det så noget kæmpe nissan uhyre af en motor..
Glemmer satme aldrig trucken nær havde stået på snuden, da vi læssede den af container..
Hvis P100 skulle ud og køre, så skal der nok en frygtløs person ala fætter tørstig som chauffør.
P100 med 1000+ eller gummiged cabriolet er vel ca lige farligt?
hvordan får man lige et alubagtøj til at slå gnister mod asfalten ? og hvor mange hk med hvilken undervogn? har selv kørt en mindre håndfuld mere eller mindre vilde sierra. men aldrig nogen med så dårlig opbygning at de kan præstere sådanne ting
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
har lige et spørgsmål mere 
10.1.2. Hvis batteriet monteres i førerkabinen, skal det monteres i en væsketæt beholder beregnet til formålet, og denne skal have udluftning til ydersiden af bilen
har søgt lidt på de kasser man kan få, men de er ikke væsketætte, hvis de vælter, og er lidt forundret over hvordan man ska l montere dem, har tillige set nogen, hvor der end ikke er bespænding til selve batteriet indvendig i kassen.
mit batteri står i bagagerummet, som kun er adskilt fra kabinen af en masonitplade og et bagsæde.
nu står der specifikt "beregnet til formålet" så jeg går ud fra at en hjemmebrændt alukasse er "no go" ?
forklaringer og forslag efterlyses
10.1.2. Hvis batteriet monteres i førerkabinen, skal det monteres i en væsketæt beholder beregnet til formålet, og denne skal have udluftning til ydersiden af bilen
har søgt lidt på de kasser man kan få, men de er ikke væsketætte, hvis de vælter, og er lidt forundret over hvordan man ska l montere dem, har tillige set nogen, hvor der end ikke er bespænding til selve batteriet indvendig i kassen.
mit batteri står i bagagerummet, som kun er adskilt fra kabinen af en masonitplade og et bagsæde.
nu står der specifikt "beregnet til formålet" så jeg går ud fra at en hjemmebrændt alukasse er "no go" ?
forklaringer og forslag efterlyses
I love everything thats fast enough to do something stupid with
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Lav selv din kasse, men sørg for at fastspændingen er uafhængig af kassen (eks. igennem bunden af denne), beskrivelsen er taget fra gældende reglementer, hvorfor man siger væsketæt går jeg ud fra er at forhindre syredampe i kabinen aka. lille "brintbombe" og ætsningsskader ved uheld, evt skift dit træarbejde ud med en aluplade (kom med ind i det ny årtusindeCaptain Slow skrev:har lige et spørgsmål mere
10.1.2. Hvis batteriet monteres i førerkabinen, skal det monteres i en væsketæt beholder beregnet til formålet, og denne skal have udluftning til ydersiden af bilen
har søgt lidt på de kasser man kan få, men de er ikke væsketætte, hvis de vælter, og er lidt forundret over hvordan man ska l montere dem, har tillige set nogen, hvor der end ikke er bespænding til selve batteriet indvendig i kassen.
mit batteri står i bagagerummet, som kun er adskilt fra kabinen af en masonitplade og et bagsæde.
nu står der specifikt "beregnet til formålet" så jeg går ud fra at en hjemmebrændt alukasse er "no go" ?
forklaringer og forslag efterlyses
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
et gele batteri er jo korrekt set den lette løsning,
grunden til at jeg har gået uden om det er den meget svingende holdbarhed på den slags batterier (måske bare 2. hånds snak)
vender lige situationen i hovedet igen, så må vi se.
tak for hurtgt og præcist svar
ps.
træarbejdet er fra fabrikken. jeg er sgu ikke tømrer, jeg er ikke engang sikker på jeg har værktøj,,,udover en pladesaks der kan bearbejde "træ"
min pointe er bare at ligemeget om jeg sætter en aluplade i, så er der stadig et problem ude i skærmkasser, hattehylde, ja og c stolper (hvis bilen vender på hovedet)
så en reel effektiv afskærming mellem bagagerum og kabine ligner mission impossible
grunden til at jeg har gået uden om det er den meget svingende holdbarhed på den slags batterier (måske bare 2. hånds snak)
vender lige situationen i hovedet igen, så må vi se.
tak for hurtgt og præcist svar
ps.
træarbejdet er fra fabrikken. jeg er sgu ikke tømrer, jeg er ikke engang sikker på jeg har værktøj,,,udover en pladesaks der kan bearbejde "træ"
min pointe er bare at ligemeget om jeg sætter en aluplade i, så er der stadig et problem ude i skærmkasser, hattehylde, ja og c stolper (hvis bilen vender på hovedet)
så en reel effektiv afskærming mellem bagagerum og kabine ligner mission impossible
I love everything thats fast enough to do something stupid with
- Wankel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1425
- Tilmeldt: 27 mar 2005, 23:33
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
