For at have en ide om hvad det giver i vægt reduktion at gå så langt som du er.Yugo Turbo skrev:den vejer 797 kg med fuld tank, hvorfor?Excess skrev:Hvad vejer unoen ca?
DHB. regler og sikkerhed
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
Årh ok. men det er desværre ikke lykkedes mig at finde en med en tæt ved std uno turbo der kan komme en tur på vægten, så jeg rent faktisk kan se hvad der er sparet i forhold til std.Excess skrev:For at have en ide om hvad det giver i vægt reduktion at gå så langt som du er.
uno 1.4T maskinen er jo noget lettere end 2,0T maskinen og den nye gearkasse er også lidt tungere og trækaksler og de nye bærearme er også tungere, til gengæld er der jo meget der er lettere. så det er svært at sige, uden en std uno vægt at sammenligne med.
Brap brap brap...

-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
Jeg vil da mene at jeg får hvad jeg skal ha og homo er ikke et problem for mig. så det du fortæller om der generer mig lige så meget som hvis du truede mig med at putte sukker i min theRavnen skrev:Jeg siger, at hvis du er så trængende så parker din Uno inde i HC Ørstedsparken og tag din blomstersmoking på, så skal du nok få noget på den dumme...
Brap brap brap...

- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Mk2 Uno Turbo er opgivet til 930kgYugo Turbo skrev:Årh ok. men det er desværre ikke lykkedes mig at finde en med en tæt ved std uno turbo der kan komme en tur på vægten, så jeg rent faktisk kan se hvad der er sparet i forhold til std.Excess skrev:For at have en ide om hvad det giver i vægt reduktion at gå så langt som du er.
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem