Holeby og ikke indregistrede biler...??
Redaktør: Moderatorer
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Inden i kommer for godt igang, så er der to ting i skal vide:
1. der vil ikke gå særligt længe før etaten opdager at deres regler bliver misbrugt, hvilket sandsynligvis vil blive dyrt for de implicerede samt lægge endnu mere dårlig karma på en i forvejen stresset streetracesport.
2. i værste fald kan det gå ud over rallyfolkene som disse "undtagelser" er lavet for. (Og har kæmpet for at få)
1. der vil ikke gå særligt længe før etaten opdager at deres regler bliver misbrugt, hvilket sandsynligvis vil blive dyrt for de implicerede samt lægge endnu mere dårlig karma på en i forvejen stresset streetracesport.
2. i værste fald kan det gå ud over rallyfolkene som disse "undtagelser" er lavet for. (Og har kæmpet for at få)
corvus terrae terror...

...
Det nu mere overskriften at spørsmålet går på...det med prøveplader er som sagt bare noget jeg har set at 402meter/sindal godtar(og som åbenbart nu er ændret til at være identisk med de nye dhb regler)
Senest rettet af MTECH 08 mar 2010, 10:25, rettet i alt 1 gang.
R36-GT45R-AWD
1/4mile- 9.7@233km/h
1/4mile- 9.7@233km/h
- MTECH
- Medlem
-
Elnef
- Nyt Medlem
Hvis man kigger på tilmeldingen på deres hjemmeside så er der en showklasse og mener da også at kan huske at der var en afstemning igang om show klasse eller ikke på hjemmesiden
Kørte kun en enkelt gang i Holeby sidste år og der var der show klasse og de folk som evt havde "rod" i papire eller "glemt" nummer plader røg også i show som jeg husker det
Kørte kun en enkelt gang i Holeby sidste år og der var der show klasse og de folk som evt havde "rod" i papire eller "glemt" nummer plader røg også i show som jeg husker det
-
Elnef
- Nyt Medlem
Hvis man kigger på tilmeldingen på deres hjemmeside så er der en showklasse og mener da også at kan huske at der var en afstemning igang om show klasse eller ikke på hjemmesiden
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt: