att : splynk
så vidt jeg ved har du da ikke haft brug for en prebbet bane endnu, og det er jo heller ikke sikkert at du får det, kan jo vare det er en kineser du er ved at bygge
havde du overhovedet slicks på i 2009
Redaktør: Moderatorer
Jep det er bestemt ikke fantastisk på Vandel. men lad os alle krydse vore fedtede fingre og håbe på Korskro bliver til noget seriøsttp-gt42r skrev:Vil gi dig ret Lasse Gay og lime vandel vil ikke gøre den helt store forskel.
Grunden til at limen virker i malmø er jo pga al den gummi der er kørt/lagt i banen. det er faktisk kun gummi og ingen asfalt overhoved.
Man vil ikke kunne lave det samme på vandel sådan bare lige men måske en gang ny asfalt vil gøre en forskel??? Så vidt jeg husker er asfalten meget grov/slidt på vandel, ligesom banen var det til KOE 08.

Hmm, hvordan kan det nu være snyd? det ku jeg da godt tænke mig at høre et godt argument for...m power skrev:det er da meget godt med lim på banen, men det er efter min mening også lidt snyd.

snyd som sådan er det jo ikke, men det er jo som med håndboldt og harpiks.Yugo Turbo skrev:Hmm, hvordan kan det nu være snyd? det ku jeg da godt tænke mig at høre et godt argument for...m power skrev:det er da meget godt med lim på banen, men det er efter min mening også lidt snyd.
For i min verden skal vi alle køre på den samme asphalt, og dermed er ingen forfordelt, som jeg ser det.
nu vil nogen sikkert sige at det kommer jo an på dækvalget og det er nemlig HELT rigtigt og nogen vælger mere rigtigt end andre, sådan er det jo bare. Det samme vil ske uden lim...