Lidt ligesom digtyson2 skrev:Nu ved jeg godt i er jyder, men alligevel burde i sgu da vide at hippier er beskidte mennesker der går i usselt tøj(Lidt ligesom jer) og intet har at gøre med de burbury bærende fimsede skoledrenge der går på cafe.
Æ Fra Jylland
Redaktør: Moderatorer
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
tyson2
- Senior Medlem
- Geografisk sted: 4600 Barbados
Ja lidt, bortset fra jeg er brutal af naturgrydesvamp skrev:Lidt ligesom digtyson2 skrev:Nu ved jeg godt i er jyder, men alligevel burde i sgu da vide at hippier er beskidte mennesker der går i usselt tøj(Lidt ligesom jer) og intet har at gøre med de burbury bærende fimsede skoledrenge der går på cafe.
?
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
nu kan vi vel ikke skære alle sjællændere over en kam,,
nogle er jo indfødte, og kan vel reelt ikke selv gøre for det
når først de er der, er der jo ikke mange jyder der vil ha dem herover, og så har de jo kun 2 muligheder tilbage, at blive på djæveløen, eller flytte til sverige,,,
og er det ikke at vælge mellem pest og kolera.
kan i en sympatisk stund (dem er der ikke mange af) godt få lidt medlidenhed med dem..
haha NOT
nogle er jo indfødte, og kan vel reelt ikke selv gøre for det
når først de er der, er der jo ikke mange jyder der vil ha dem herover, og så har de jo kun 2 muligheder tilbage, at blive på djæveløen, eller flytte til sverige,,,
og er det ikke at vælge mellem pest og kolera.
kan i en sympatisk stund (dem er der ikke mange af) godt få lidt medlidenhed med dem..
haha NOT
I love everything thats fast enough to do something stupid with
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
I mine ører lyder det nøjagtigt som beskrivelsen af en WANNABEtyson2 skrev:Ja lidt, bortset fra jeg er brutal af naturgrydesvamp skrev:Lidt ligesom digtyson2 skrev:Nu ved jeg godt i er jyder, men alligevel burde i sgu da vide at hippier er beskidte mennesker der går i usselt tøj(Lidt ligesom jer) og intet har at gøre med de burbury bærende fimsede skoledrenge der går på cafe.
?
Og hverken har råd til modetøj eller cafelatte.
Fri bane fuld hane!