der er nok en der føler sig trådt påtyson2 skrev:Der behøver slet ikke kommenteres fra Sjælland. L Ron siger det bedre end jeg kunne.
Haha han er sku et pragteksempler. Ham kan i være stolte af.
40 år gammel. Hænger ud med 18 årige og permanent på antipsykotisk medicin.
Æ Fra Jylland
Redaktør: Moderatorer
-
m power
- Mester Medlem
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Vi ses på skamlen til DHB... NOT! hahahahaha
Langsomme jydespassere, hold i jer bare til JM i pløjning og kokassekast, it's fits you...
Langsomme jydespassere, hold i jer bare til JM i pløjning og kokassekast, it's fits you...
corvus terrae terror...

- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
Han mangler faktisk bare smæk bukser fra kansas og træsko med halm i, men det måtte han vel ikke for den produceren...tyson2 skrev:Der behøver slet ikke kommenteres fra Sjælland. L Ron siger det bedre end jeg kunne.
Brap brap brap...

-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
og vi har ikke sidney lee (eller hvad den spade nu hedder)Wankel skrev:Det er vel stadig bedre end at hænge ud med rockere, perkere, wanna-be kendisser og snorte coke
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
m power
- Mester Medlem
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
Kansas er kvalitetYugo Turbo skrev:Han mangler faktisk bare smæk bukser fra kansas og træsko med halm i, men det måtte han vel ikke for den produceren...tyson2 skrev:Der behøver slet ikke kommenteres fra Sjælland. L Ron siger det bedre end jeg kunne.
Det jeg frygter mest er de cafe-latte-moccachoco drikkende, brunchædende, burburry tørklæde bærende, bevar christinia, bøsse hippier som vader løst rundt omkring på jeres ø.
Jeg skal til København i morgen og de næste par dage frem, tager sgu Kansas'rne på og totenschlageren med
Og bare sårn for lige at indprinte et bonderøvsbillede på jeres nethinder, så har jeg lige fået ny fjæsfrisure

YEAH WHITE POWER

-
tyson2
- Senior Medlem
- Geografisk sted: 4600 Barbados
Kan godt forstå du er bange. Skulle jo nødigt komme en mand der rent faktisk går i pænt tøj og tager et bad engang i mellem, og vise jeres damer at det ikke er alle mænd der lugter af sved og og har ølånde. Så forstår udemærket din frygt.Wankel skrev:
Det jeg frygter mest er de cafe-latte-moccachoco drikkende, brunchædende, burburry tørklæde bærende, bevar christinia, bøsse hippier som vader løst rundt omkring på jeres ø.
Vi er kommet videre. Vi har ikke skæg der gik af mode i 80erne sammen med metallicatrøjer