Jeg står med min 2,8L VR6 turbo, den har fået skiftet dyser fra 226ml til 450ml. ja købte bilen for et stykke tid siden, men selv om jeg skruede op for brændstoftrykket, fik den stadig alt for mager blanding. derfor fik jeg regnet frem til at 450ml dyser var fine til netop min bil. jeg skiftede dyserne, og kørte en prøvetur, den kørte rigtig fint og fik en okay blanding. men selvfølgelig skulle den køres ind på ny. jeg slukkede den, og lod den holde en lille time, derefter startede jeg den igen, men den gik helt af helvede til, den lød som en gammel V8, og benzinen væltede bare ind, og bare du rørte gassen døde den. jeg sendte den derefter ned til padborg chip og turbo, for de skulle køre den ind, de kan ikke køre den ind, da de ikke kan få den til at gå ordentlig i tomgang.
Nogen der har en ide om hvad fejlen kunne være???? jeg gætter lidt på en luftmassemåler der endten er defekt eller beskidt.
Følgende opsætning på bilen:
T3/T4 turbo 400hk
1:8 komprossion med 2mm mellemlægsplade
lastvogns IC
255L bosch ekstern benzin pumpe
450ml bosch dyser
original motorstyring der er programmeret til opsætningen
2,5" udstødning
benzintryks regulator
MVH Rasmus