Ravnen skrev:
lqs skrev:
det er selvfølgelig nemmere at juble over at der foreligger en miljøtilladelse/udkast til samme, end at læse den. eller sågar prøve at forstå den! lige som det også er nemmere at være naiv og regne med at alt ordner sig... af sig selv.
det gør det ikke.
SIMBA som startede denne tråd vil køre med tilskuere hver fredag til midnat, uden læge eller ambulnce, nogen må have stillet ham i udsigt dette kan lade sig gøre.
det kan det desværre pt ikke.
synes faktisk jeg gør dem en kæmpe tjeneste, ved at påpege de problemer de står over for. hvordan dette kan blive negativt??
MVH søren
Det negative ligger i måden du gør det på Søren, der er ikke noget galt med konstruktiv kritik, tvætimod, men når dine (gode?) hensigter næsten altid ender op med ond stemning og sure mennesker, så må der være en anden måde det må kunne gøres på - folk ser det jo som et angreb når du altid kun vælger at se problemerne i deres handlinger og ideer, evt kunne du måske komme med løsningsforslag til de punkter du har bemærkninger til, istedet for hele tiden at kaste nye spørgsmål ind i ligningen...
bare en tanke...
Tak Ravnen...
Jeg lavede den her tråd fordi jeg blev peget på et emne her inde hvor der nogen var helt 100% på at formanden for striben-esbjerg viste om den pågældene tråd, men det gjord han ikke, og så vil jeg bare vise hvad vi har gang i og hvor langt vi er nået !
Og ja konstruktive kritik vil jeg gerne høre og rette mig efter den, hvis den kan bruges.
Men da jeg syntes at jeg kun blev skudt på, så stopper jeg med at forklare tingene her inde, da det er ikke lige mig at diskutere negativt.
Fornuftig spørgsmål vil jeg gerne svare på, men huske lige at jeg kan ikke svare på alt, men jeg kan finde svarene hvis det er vigtig...