jens skrev:
Nu er der bare den forskel at en 1000 hk 2.3 kun kan køre få minutter så skal den renoveres igen. Jeg har set de dragracing volvoer i sverige De kan ikke gå i tomgang og skal køres med samme omdrejninger som en motorcykel for at virke. Den gule 142 med 1012 hk r motor virker først efter 100 m da turboen er model lastbil lige sådan den blå 740. Gm performance parts sælger iøvrigt en lsx 376 450 hk long block hvor blokken er i støbejern og forberedt til tryk til omkring 6000$. Den er stærkere end den oprindelige 378 cui ls9 til 20000. Der er også lavet en 500 cui ls2 med 700 hk på sug til gadekørsel. En rigtig sleeper simpel let som en v6 eller 4 cylindret med turbo.
http://www.erlperformance.com/index.php ... 0&catid=74lig mærke til at blokken er forhøjet for at få plads til 4.5" slag.
det med de få minutters gangtid ved en literydelse på over 400hk/l er måske noget i taler om i V8 verdenen. uden for den er mange der er nået meget længere!
MVH søren