Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 jun 2025, 23:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg skal have monteret 2 stk dobbelte delorto karb. hvordan justerer jeg den nemmest, hvilket værktøj vil være godt at bruge dertil, og er der nogle som har en nem vejledning i hvorledes de justeres.

jeg har læst den vejledning her på siden men hvis det var muligt ville jeg gerne have en på dansk..evt trinvis eller sådanne noget.

på forhånd tak

Helge

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Justering af dobbeltkaburatorer er en ædel kunst, der taget det meste af et liv at lære….. kør dyret på rullefelt hos en gammel trodmand……
Per. ( arbejdet I 20 år med rullefelt)

når jeg skal stille mine weber ( spjældene..... brug et stykke vand slange sæt den på turbinens dyse og lad moter gå i tomgang... sæt øret til slange og lyt i hver turbinegang.. man skal have dem til at lyde enes.. og bag efter dyse dem.. men der er pisse svært.... tja et rullefelt er det bedste men det er lige med at kende nogen....

2,0 E cih
2 stk dobbel weber 40mm.

nogen der kender et sted hvor man kan købe renoverings sæt ( lejer og andet godt )..

hilsen steffen:-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time