Det ved i sikkert

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#21 Indlæg af HenrikGM »

Hvad er specs på GDI dyser? Nogen der ved det?

Altså spænding, reaktionstider, anbefalet tryk, etc?
GDI dyser må være halvstore, når der nu næsten ingen tid er til at få brændstoffet ind?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
michael f
Medlem
Indlæg: 240
Tilmeldt: 26 jul 2005, 03:55
Geografisk sted: kalundborg

#22 Indlæg af michael f »

dysserne kører med noget højspænding, uden at jeg har kunne finde data på det, men jeg mener frit fra hukommelsen at det ligger omkring 80 volt..
der sidder jo en seperat dysedriver til dysserne, og signalet til denne er vist meget lig et almindeligt indsprøjtnings signal så vidt jeg husker.. var oppe i sådan en bil til min svendeprøve, må se om ikk jeg har nogle noter et eller andet sted..
Wittrock
Indlæg: 8
Tilmeldt: 23 jan 2010, 21:36

#23 Indlæg af Wittrock »

A hvad jeg kan læse ud af denne manual over bilen kører de dyser med ca 100 v med 50 bar ifølge en spainoler, men nu fatter jeg minus en "standart" ecu hedder E2T68483 men en tysk hedder E2T68484 hvad i alverden kan forskellen være. Så vidt jeg kan se er det kun tyskerne som har deres ejen.
Besvar