Danske racere i USA.

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Westmus
Mester Medlem
Geografisk sted: Holstebro

Danske racere i USA.

#1 Indlæg af Westmus »

Det er ikke ret tit danske racere dukker op på amerikanske tv kanaler og får et helt indslag. Det kan vi da ikke la' gå helt ubemærket hen! :D
Begge bilerne er jo danske, for Thomas køre for AndersenRacing som jo holder til i verdens navle... Herning! :rock:

www.youtube.com/watch?v=e4BCBLndO0s

Noget tyder også på at "the herning boys" har gjort en godt indtryk på amerikanerne:
http://herning.kivaweb.dk/artikler/vest ... r-det-slut

Men som jeg kender Per A er han sgu heller ikk' den langsomste scooter foran grilbaren, når det gælder om at finde på nye løsninger... han er vist det man i gamle dage ville have kaldt et kvik hoved! :D
Brugeravatar
cphjea
Medlem
Geografisk sted: Area mid - Køge
Kontakt:

#2 Indlæg af cphjea »

I relli lajk dadt yu kan heer he is from denmark - SKÅÅÅÅÅL Herning! :tooth:

:ha:
JohnE

PS : Ved godt at det er mudderkast, men kan ikke lade være :grin:
Passat + Lupo 3L
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#3 Indlæg af HenrikGM »

cphjea skrev:I relli lajk dadt yu kan heer he is from denmark - SKÅÅÅÅÅL Herning! :tooth:

:ha:
JohnE

PS : Ved godt at det er mudderkast, men kan ikke lade være :grin:
Misundelse er en grim ting.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
cphjea
Medlem
Geografisk sted: Area mid - Køge
Kontakt:

#4 Indlæg af cphjea »

Njahhh, ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal være misundelig over - 1/4 mile drag har aldrig sagt mig noget.
Det der kan få mine smilemuskler på arbejde, er når man hører nogen der med 100% dansk accent tale engelsk - og den kategori rammer ham jo til punkt og prikke!
Han er formentlig meget dygtig til 1/4 milen - eller ville han nok ikke have kvalificeret sig.

JohnE
Passat + Lupo 3L
Besvar