Jep så jeg kan bare fjerne lygten i den ene side og montere mit filter og stadig opfylde kravet om 2 forlygter
MUHAHAHAHAHA good one
Redaktør: Moderatorer
så har du jo kun en fjernlygte???, med mindre du har har både nær og fjern i de to yderste og se så de inderste bare er ekstra, men det går jeg ikke ud fra da man kun må ha to fjern ialt.BANDIT skrev:m power
arrg så er der en der blirhehe Ville jo ende som pauseklovn i den klasse
![]()
Captain Slow
Jep så jeg kan bare fjerne lygten i den ene side og montere mit filter og stadig opfylde kravet om 2 forlygtersuck on this
Var os bare for sjov , ja de inderste er højlys/position og yderste er nærlystp-gt42r skrev:så har du jo kun en fjernlygte???, med mindre du har har både nær og fjern i de to yderste og se så de inderste bare er ekstra, men det går jeg ikke ud fra da man kun må ha to fjern ialt.BANDIT skrev:m power
arrg så er der en der blirhehe Ville jo ende som pauseklovn i den klasse
![]()
Captain Slow
Jep så jeg kan bare fjerne lygten i den ene side og montere mit filter og stadig opfylde kravet om 2 forlygtersuck on this
I Street skal alt lyset vel virke eller hvad??
Hvorfor outlaw?m power skrev:så fik jeg også tilmeldt min røv til DHB , det blev til outlaw for mit vedkommende![]()
Den ser bare så "street" ud??m power skrev:ja det er jo lige detad2 skrev:Hvorfor outlaw?m power skrev:så fik jeg også tilmeldt min røv til DHB , det blev til outlaw for mit vedkommende![]()
det skal da lige siges at det er i BM – Baghjulstræk med tryk den skal køre