Så er det nye reglement for DHB til 2010 online
Redaktør: Moderatorer
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
-
m power
- Mester Medlem
- Captain Slow
- Mester Medlem
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
skærmudbygningen står der ikke noget om at han ikke må i outlaw. men manglende låseplade, instrumentbord og som den står med dækkene der, så må den være en unlimited. Hvor tykke er de ruder den kører med? mener det er lexan, og mener at de er temmeligt tynde. ifølge reglementet skal ruderne mindst være 4 mm tykke.
Brap brap brap...

-
K-FINN
- Mester Medlem
Hvad med IC montering ?Yugo Turbo skrev:skærmudbygningen står der ikke noget om at han ikke må i outlaw. men manglende låseplade, instrumentbord og som den står med dækkene der, så må den være en unlimited. Hvor tykke er de ruder den kører med? mener det er lexan, og mener at de er temmeligt tynde. ifølge reglementet skal ruderne mindst være 4 mm tykke.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
- kolermanden
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
det ser jeg ikke som et problemSupra MK4 skrev:Hvad med IC montering ?Yugo Turbo skrev:skærmudbygningen står der ikke noget om at han ikke må i outlaw. men manglende låseplade, instrumentbord og som den står med dækkene der, så må den være en unlimited. Hvor tykke er de ruder den kører med? mener det er lexan, og mener at de er temmeligt tynde. ifølge reglementet skal ruderne mindst være 4 mm tykke.
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
- Captain Slow
- Mester Medlem
først og fremmest, dette SKAL IKKE ses som et udfald mod Luffes bil! HUSK DET NU
hvilke "gadebiler" ser sådan ud ?
det der har intet med street apperance at gøre.
lur mig at hvis den slags bliver godkendt, så fyger det om ørene på folk med protester på dagen
ja undskyld mig, det er bare min mening.
men det er jo fint at det punkt er skrevet så det kan bøjes så det passer alle.. må icén osse sidde på taget (godt sted på en MR2)?
ligesom det med de 2 forlygter, bare det er 2 lygter der sidder i for, så skal det jo godkendes, for det overholder det skrevne ord!
og bevares hvis de skal sidde 50 cm over vejen, men korrekt indbyrdes afstand så kan det da også fixes.. også selvom de ikke behøver virke.
jeg syntes det er fint der er et reglement, men det er udvandet allerede, og sikkert endnu mere som tiden går.
nogen vil nok læse dette som brok, og fred være med det, dem der lige gider slå koldt vand i blodet, kan nok se logikken
hvilke "gadebiler" ser sådan ud ?
det der har intet med street apperance at gøre.
lur mig at hvis den slags bliver godkendt, så fyger det om ørene på folk med protester på dagen
ja undskyld mig, det er bare min mening.
men det er jo fint at det punkt er skrevet så det kan bøjes så det passer alle.. må icén osse sidde på taget (godt sted på en MR2)?
ligesom det med de 2 forlygter, bare det er 2 lygter der sidder i for, så skal det jo godkendes, for det overholder det skrevne ord!
og bevares hvis de skal sidde 50 cm over vejen, men korrekt indbyrdes afstand så kan det da også fixes.. også selvom de ikke behøver virke.
jeg syntes det er fint der er et reglement, men det er udvandet allerede, og sikkert endnu mere som tiden går.
nogen vil nok læse dette som brok, og fred være med det, dem der lige gider slå koldt vand i blodet, kan nok se logikken
I love everything thats fast enough to do something stupid with
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Ro på svenne, Jonas har svaret lige lidt for hurtigt på det spørgsmål her, jeg vil gerne tale med ejeren af pågældende bil så vi kan komme til en forståelse og evt. løsning på den nævnte IC, desuden så ved jeg at der tilfældig vis er andre problemer med den bil (det er hvis de ikke er blevet rettet siden jeg sidst så den) der helt ville kunne forhindre den i at opstille.
corvus terrae terror...