m power skrev:
nu har jeg jo kørt 2 somre med de fælge, og det er først efter en tur med hus at der er problemer.
bilen er ikke sænket mere end 50/35 så det er jo ikke mere end hvad så mange andre e39 er.
det er klart at den tur med hus har været hård ved dæk , men det har min bror nu kørt med 4 gange til italien uden probs.
jeg har lige målt dæktryk på alle 4 og det er ca 2,2bar

så det er nok der hunden er begravet

De sænkede biler kører de også med 20" og hus på langfart?
Kører brormand med samme opsætning?
Det var godt nok lavt, men i et senere indlæg skriver du at normaltrykket kun er på 2,8 bar.
Jeg ville nok hæve det til 3,4 bar og se hvad der sker.
Mål dæksliddet, og trykket jævnligt.
Ved næste 4hjuls udmåling så sig at den skal betragtes som en M5 touring.
Få den indstillet med mininimum camber, og maks spidsning på bagvognen, inden for tolerencerne!!
Og det viktige er det skal være ens mål!!!
h og venstre side maks tolerence er 2 minutter i forskeld.
Dernæst skal du sikre dig at den korrekte vægt bliver lagt i bilen.
75 kg på hvert forsæde, 75 kg på bagsædet, 50 kg i bagagerummet, og en fuld tank, frit efter huskeren
Firmaet der foretager udmålingen har de korrekte data.
Og husk at få en udskrift med!
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html