klyfax skrev:
Exhume.dk skrev:
Så skal de læse lidt længere end den første linie
Pkt.6
-Lygter til belysning kan være således indrettet, at de tildækkes eller bortklappes,
når de ikke anvendes-Forøvrigt er det generelle bestemmelser de henviser til, og f.eks motorcykler med sidevogn er slet ikke underlagt pkt. 6.02.001
Belysning er arbejds lys. Og ikke fjernlys eller baglygter...
præcis, men da vi ikke ved hvilke lygter vi snakker om, på en Goldwing. En Goldwing som typisk kan være pyntet groft til med lys og lamper, det er jo ud af
det at hele "problematiken" er opstået, hvis man overhovedt kan kalde det en problematik
Jeg forventer/regner ikke at en MC-mekker står og taper for eller baglygter til, inden syn, medmindre han vil være sikker på fejl og mangler, det ved jeg vi aldrig gjorde ihvertfald.
Det som vi gjorde var at blænde visse US-sidelygter af som kunden absolut ville beholde på sin fine import Goldwing, og så kunne han selv rodde med det efterfølgende. Det sådan jeg læser Bandit' indslag, og det må vel være det som starter hele debaten op. Må du, eller må du ikke afblænde en lygte. Jeg siger ja.