Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 dec 2024, 14:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
du ved jo hvor pengene kommer fra,

små snaskede swarwama bikse, hvis illegale ansatte bruger deres penge på at junke deres 3ty***I klar til næste ræs på molen

http://www.youtube.com/watch?v=319oROTiyzQ

men, ja ae86 sikken malende beskrivelse som vi nok alle kan ikke genkendende til[/url]

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Har også en historie hvor jeg er ude og købe et sæt tændrørs kabler hvor ekspedient for at kunne finde varen skal bruge bil model e.t.c. for at kunne slår delen op på sin computer .. det får ekspedienten så hvortil vedkommende spørger om det er en diesel eller en benzin motor der ligger i bilen :damn: ... hvortil jeg svarer ... ja det er så modellen uden stive tændrørs ledninger ... og da vedkommende bare kikker endnu mere tomt ud i luften så tilføjer jeg et Benzin så jeg kunne komme videre i teksten :roll:

Firma, medarbejder og køn er undladt for jeg tror snart denne tråd er farligt tæt på at Jacob hvis han er lidt mavesur vil råbe paragraf §3 og slå en streg over den

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
:up:

Titel:
Senior Medlem

Yugo Turbo skrev:
mente nu ellers at du var mekaniker andreas... men der skal jo også være undtagelser hos t-hansen. men hvis du arbejder der vil du med stor sansynlighed ku gi mig ret i at en større del af medarbejderne mangler den faglige forståelse for det de sælger... (hvis jeg skal udtrykke det lidt pænere)

men du er naturligvis altid velkommen til at skyde med dine tungeste skyts på su modtagere der læser til el-installatør, det ser jeg da frem til. :lol:

Jeg er da frisk på en lille diskussion hvis det skulle komme til det. :mrgreen:

Det skal bare ses som sjov, gider ikke deltage i jeres diskution ellers 8)
Det er vist noget med jeg har underskrevet nogle papir der siger jeg ikke kan udtale mig :grin:
Men vil dog sige så meget som at alle mennesker kan fejle og jeg har da os selv kommet til at udlevere forkerte vare til kunde, heldigvis opdaget kunde det selv, før montering.... :roll:

Men dette kit er nok billigere nok i skal til at lege med ventilerne...

http://www.thansen.dk/product.asp?c=319 ... 1520491455 :gnaek:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Holstebro
ad2 skrev:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=3196955324&n=1409551947&pn=-1520491455 :gnaek:

Uha uha..det må jo absolut være 2. sortering eller da i hvert fald et kinesisk kopi produkt..... for Holts er jo et kendt varemærke! :grin:

Titel:
Senior Medlem

:reading: :arrow: :damn:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Nu skal vi da ikke misforstå hinanden... Alle kan naturligvis lave fejl, men HVORFOR er det så SÅ talentforladt det man hører om fra andre brugere her OG sammenholdt med hvad jeg selv har oplevet så danner det et fint billede synes jeg.

Jeg er dog så glad for at kunne sige at jeg VED at du kender forskel på benzin og diesel motores konstruktion. Er da også ret sikker på at MANGE af de fejl der sker hos t-hansen sker fordi, den der ansætter personale på ingen måde undersøger om der er bare den mindste smule interesse eller kendskab til biler og deres opbygning

Titel:
Senior Medlem

Tjaa...
Kan ikke udtale mig men det er sjovt læsning :lol:

Titel:
Mester Medlem

det sker da at jeg handler hos thansen/høyer og må da indrømme at det også er sket for mig at det er den forkerte vare de kommer med.

nu er det heldigvis sådan at jeg selv ved hvordan reservedelene skal se ud, så jeg når nu ikke at gå fra disken med den forkerte vare :D

hvis man ikke ved hvordan varen skal se ud så skulle man måske heller ikke selv gå i gang med at lave reparationen :wink:

faktisk så syntes jeg at handler man i thansen/høyer, så svarer det til at man handler i hjemogfix, der får man jo heller ingen hjælp.

man kan tage det man kan bruge det andet kan man jo lade ligge :mrgreen:

Titel: ...
Junior Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg synes sgu t.hansen er en fremragende butik! Det gælder bare om at vide hvad man skal have og gå ind og bede om nøjagtig det - dobbelttjekke det de giver en og forlade butikken.

Man får hvad man betaler for og i dette tilfælde betaler man altså ikke for god service og vejledning.

Knægtene bag disken er 16-årige drenge som skal vide alt om cykler, scootere, anlæg og biler. Stil nu ikke for høje krav til dem.

T.hansen har rigtig mange kvalitets-produkter til en billig mønt. Ser ingen grund til at rakke ned på dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time