Så er det nye reglement for DHB til 2010 online
Redaktør: Moderatorer
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Indlæg: 450
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Ja det er en smule roddet, denne variant kan bruges:Jesper H skrev:Okay, tak for svaret.
Hvad med BFgoodrich drag radial? (Ved godt efter navnet går det ind under drag radial, men vil mere kalde det gadeslicks?)
http://www.bfgoodrichtires.com/overview ... /1161.html
Kan godt se at vi bliver nødt til at, definere nærmere. Rent teknisk ligger forskellen i hvor meget støtte der er i dæk siderne...
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
Nick, det lyder som om du er i inderkredsen ang. de nye regler ?
nu du siger hvad det er der ligger til grund for dæk forskelle,
jeg er skide nysgerrig, mest fordi de nye regler rammer mig på et irreterende punkt, nemlig låsepladen/låseblik, det har jeg jo skåret ud, det letter adgangen til motoren, og gir lidt plads ang. andre komponenter
og bruger bare hood pins i stedet,
nu ser jeg jo så at det må man ikke, ved du hvorfor ?
jeg har jo selvfølgelig brugt pladsen til køler og intercooler, så nu kan jeg mere eller mindre pille hele lortet fra hinanden igen for at sætte den skide låseplade fast i et par popnitter, for selve låsen kommer ikke i igen,, medmindre deffinationen er at den også skal være der ?
mvh en tøsesur splynk
nu du siger hvad det er der ligger til grund for dæk forskelle,
jeg er skide nysgerrig, mest fordi de nye regler rammer mig på et irreterende punkt, nemlig låsepladen/låseblik, det har jeg jo skåret ud, det letter adgangen til motoren, og gir lidt plads ang. andre komponenter
og bruger bare hood pins i stedet,
nu ser jeg jo så at det må man ikke, ved du hvorfor ?
jeg har jo selvfølgelig brugt pladsen til køler og intercooler, så nu kan jeg mere eller mindre pille hele lortet fra hinanden igen for at sætte den skide låseplade fast i et par popnitter, for selve låsen kommer ikke i igen,, medmindre deffinationen er at den også skal være der ?
mvh en tøsesur splynk
I love everything thats fast enough to do something stupid with
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
morten jønsson
- Medlem
- Indlæg: 192
- Tilmeldt: 25 sep 2007, 20:39
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Så burde BF Dragradial jo netop kunne bruges???Ravnen skrev:Rent teknisk ligger forskellen i hvor meget støtte der er i dæk siderne...
Men en bil kan vel synes i synshallen - bare der er DOT mærkede dæk på - eller hvad? (correct me, if I am wrong)
Hvorfor så lave reglerne mere strikse end de er på gaden - folk må jo alligevel ikke køre under 12.00??
Det forstår jeg ikke..
when the light goes green - the bullshit stops..
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
med flere !...Yugo Turbo skrev:reglementet er skrevet af nick, jonas (kølerand) og mig, så du har helt ret i at nick har en finger med i spillet med det reglement
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Personligt kan jeg tage det, Darth'er er ikke bange for noget! heller ikke at folk syntes at vi er rigtigt meget dumme fordi vi har været med til at lave nogle tidssvarende regler. Ja der nogle der skal lave nogle småændringer på deres biler, big deal! det skal vi sku. alle sammen,men bemærk venligst at før kunne man måske slet ikke komme til at køre uden div. fusk og dertilhørende efterfølgende disputes kørere imellem...
@ Splynk, din låseplade skal sidde på sin plads, hvis du skal køre i Outlaw, hvordan er vi ligeglade med sålænge den ikke er sat fast med gaffa eller bubba bubba tyggegummi, men din lås behøver ikke at være der og hoodpins er tilladte at køre med...
@ Morten, som før skrevet så er dæk uden sidestøtte (Wrinklewall) ala. MT ET Street ikke tilladt i Streetklassen og det er selvom de er DOT mærkede, de BF dæk du her hentyder til er med sidestøtte. Vi er bekendt med at vi bliver nødt til at uddybe nærmere i revisionen af reglemtet der kommer inden d. 1/12. hvor tilmeldningen starter op.
Apopros det med at være strikse, så er holdningen at Streetklassen skal holdes så meget på et gade niveau som muligt, for at støtte de små samt at stoppe tidligere tiders himmelflugt.
@ Splynk, din låseplade skal sidde på sin plads, hvis du skal køre i Outlaw, hvordan er vi ligeglade med sålænge den ikke er sat fast med gaffa eller bubba bubba tyggegummi, men din lås behøver ikke at være der og hoodpins er tilladte at køre med...
@ Morten, som før skrevet så er dæk uden sidestøtte (Wrinklewall) ala. MT ET Street ikke tilladt i Streetklassen og det er selvom de er DOT mærkede, de BF dæk du her hentyder til er med sidestøtte. Vi er bekendt med at vi bliver nødt til at uddybe nærmere i revisionen af reglemtet der kommer inden d. 1/12. hvor tilmeldningen starter op.
Apopros det med at være strikse, så er holdningen at Streetklassen skal holdes så meget på et gade niveau som muligt, for at støtte de små samt at stoppe tidligere tiders himmelflugt.
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
når det arrangement er overstået, så er jeg overbevist om at kørerne mener at det har været mere "lige børn leger bedst" end de tidligere DHB arrangementer...
man kalder bilerne hva de er og dem der kalder sin bil gadebil, der skal bilen både ligne og der er temmeligt mange krav til hva man ikke må, før man skal rykke op i de klasser hvor man ikke behøver at ha nummerplader på - det ser jeg kun som en fordel!
man kalder bilerne hva de er og dem der kalder sin bil gadebil, der skal bilen både ligne og der er temmeligt mange krav til hva man ikke må, før man skal rykke op i de klasser hvor man ikke behøver at ha nummerplader på - det ser jeg kun som en fordel!
Brap brap brap...

