johan o r skrev:
Fin bil, det er vores lære på Autoteknolog uddannelsen der har bygget den
Så er der måske håb for den uddannelse..... fint køretøj selvom den ikke er kompromiløst opbygget... bla. så skulle hjulophæng'et være det samme helevejen rundt .. men det gør det bare så meget nemmere for semi professionelle (aka. amatører med for mange penge) da de ikke skal have 4 ekstra sæt arme med i tilfældet at en lille "fenderbender" ulykke ... men de kan nøjes med et eller to ekstra sæt .. hvilket i mine øjne er et plus fordi det tyder på et gennemtænkt design og en mulig kommerciel succes ... og når vi nu taler om designet så er det heller ikke dårligt ... eneste kritik var at ham jeg talte med på en Bellacenter udstilling ... og som jeg fik opfattelsen af var repræsentant for Aquila i Bellacenteret.. ikke var helt inde i bilens detaljer ... må samtidigt sige at ham designeren der sad og skulle blære sig med sin kunnen, og som jeg forøvrigt tror var Jesper Hermann fra Hermann & Brandt, ikke lige frem virkede som om han havde en skid ide om hvordan en bil virker eller er opbyggede.. hvilket kan undre da de blandt andet står bag Zenvos design ... men det var altså nogle virkelig weird skitser han sad og tegnede .. på den anden side, hvad kan man forvente af en person der sikkert kun er en industriel designer og ikke en rigtig ildsjæl ...
I det hele taget egentlig en ret tom følelse man fik når gik igennem den danske "bilindustri" udstilling ... og selv om jeg under tavhedspligt e.t.c. havde set og gennemgået Kleemanns udlæg til en ny sportsvogn eller superbil (afhængig af deres ambitioner og risikovillighed )... så var den ene af modellerne Hermann & Brandt stod bag bare med som en side note .. når man så spurgte ind til projektet virkede det ikke som om de forsøgte at skjule detaljer herom .. men de virkede bare uoplyste om projektet hvilket virker uprofessionelt når de trods alt selv har tegnet det