motoren er komplet, ok turbo, tæt udstødningsmanifold, har også trykrør, intercooler osc. men den er ombygget til omex 500 brug. Dvs. at der ikke er strømfordeler på. det er jo dog noget man kunne bygge retur hvis det var nødvendigt. der er monteret 36-1 takthjul på krumtapsremskiven.
har endda en omex 500 der er til salg
der sidder en gearkasse på motoren, og som jeg husker det er den ok, dog ved jeg at pakdåserne rundt om trækakslerne lækker lidt olie. der er også trækaksler på. har faktisk også 4 nye triscan/tridon drivled til den, to inde ved gearkassen og to ude ved hjulet. hvis det skulle være aktuelt.
ophæng er de samme på de to, ved ikke med ledningsnet, men det kan john sahl sikkert svare på.
jeg ved ikke hvor langt motoren har kørt, da jeg selv købte den hos en hugger dengang jeg havde yugoen, så den har kørt nogle gode år i yugoen og ellers været monteret i min uno med et par års mellemrum
inden jeg lage den i for et par år siden skiftede en kammarat og jeg olietyvene. der var fin kompression da vi målte det dengang. har pt ikke kørt i over et år. men står i en garage, så den har det fint.
jeg har vist endda en ret fin udstødning til den i øvrigt. uoriginal fra bosal mener jeg.