Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 11:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: sjælland
www.rambeyracing.com søger Crew til sæson 2010 :

Mekaniker ( sjælland(slagelse) - jylland(skive)
Fotograf/media ( sjælland(slagelse) - jylland(skive)
Arbejdsmænd/kvinder ( sjælland(slagelse) - jylland(skive)

Rambeyracing er et FWD Dragracing team ejet og bestyret af
- Jesper Beyer Larsen - ( Sjælland ) Starlet
- Jacob Ramstrup Johansen - ( Jylland ) Corolla

Arbejdet vil bestå i mekanisk arbejde på vogn , transport og justering af vogn i trænings løb og til konkurencer, så kendskab til motor og kaross og mekanisk arbejde er påkrævet ... af og på læsning og klargøring af vogn inden løb vil også være med i arbejdet ....

For mekanikere på sjælland ( Jesper - Starlet ) er der primært træning onsdage i sommeren på MECA i Malmø, men kalender 2010 vil blive offentlig gjord inden løbene i 2010 starter op ....
arbejdet er ulønnet , men rigt på oplevelser og erfaring , det koster dog blod sved og tårer , og føde , da det er privat ejet og sponsor støtten er på det lave for tiden ....
der vil også være skrue aftener i løbet af hele året ...
skriv og fortæl hvem du er , hvad du kan og hva du kan bidrage til teamet med .....

så - boys and girls - send en mail på :

info@rambeyracing.com

for yderlige info om Rambeyracing , gå ind på :

www.rambeyracing.com

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
beyer skrev:
www.rambeyracing.com søger Crew til sæson 2010 :

Mekaniker ( sjælland(slagelse) - jylland(skive)
Fotograf/media ( sjælland(slagelse) - jylland(skive)
Arbejdsmænd/kvinder ( sjælland(slagelse) - jylland(skive)

Rambeyracing er et FWD Dragracing team ejet og bestyret af
- Jesper Beyer Larsen - ( Sjælland ) Starlet
- Jacob Ramstrup Johansen - ( Jylland ) Corolla

Arbejdet vil bestå i mekanisk arbejde på vogn , transport og justering af vogn i trænings løb og til konkurencer, så kendskab til motor og kaross og mekanisk arbejde er påkrævet ... af og på læsning og klargøring af vogn inden løb vil også være med i arbejdet ....

For mekanikere på sjælland ( Jesper - Starlet ) er der primært træning onsdage i sommeren på MECA i Malmø, men kalender 2010 vil blive offentlig gjord inden løbene i 2010 starter op ....
arbejdet er ulønnet , men rigt på oplevelser og erfaring , det koster dog blod sved og tårer , og føde , da det er privat ejet og sponsor støtten er på det lave for tiden ....
der vil også være skrue aftener i løbet af hele året ...
skriv og fortæl hvem du er , hvad du kan og hva du kan bidrage til teamet med .....

så - boys and girls - send en mail på :

info@rambeyracing.com

for yderlige info om Rambeyracing , gå ind på :

www.rambeyracing.com

Må være ærlig og sige, at jeg var dybt rystet da jeg læste dette indlæg.

Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Supra_Jorn skrev:
Må være ærlig og sige, at jeg var dybt rystet da jeg læste dette indlæg.

Hvorfor?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Area mid - Køge
Det er vel i orden af spørge venner og bekendte om de vil give en hånd med - men at gøre det så åbent som her - njaaaj.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

cphjea skrev:
Det er vel i orden af spørge venner og bekendte om de vil give en hånd med - men at gøre det så åbent som her - njaaaj.

hvorfor ??

kunne være der sad nogle med hænder der vender den rigtige vej der gerne vil skrue på en dragracer ? eller bare give et nap med noget andet ?

kan ikke se problemet i beyers post

når folk spørger til andet frivilligt arbejde er der ingen der farer i flindt , så hvorfor lige her ??

MVH Luske

Titel: team.....
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: sjælland
inden dette indlæg går hen og bliver en diskution , vil jeg gerne lige fortælle hvorfor vi ligger sådanne et indlæg op .....

først og fremmest har vi mange " venner og bekendte der hjælper til " vi mangler bare nogle gutter /gutinder , der brænder lige så meget for denne form for dragracing som Jacob og jeg gør , nogle der kan bidrage med lige det touch som vi mangler og kan se de ting vi overser , og være med hver gang, så hver mand kender sin del på bilen ............

vi giver nogle folk chancen for at være med i et team og skrue på to vogne , der har kostet os MANGE penge ( hvis jeg ikke have brugt den formue på det som jeg har , og fik chancen for at skrue på f.eks K`s bmw eller tjuk`s eller for den sag skyld balles evo, tro mig så havede jeg taget den ) og det her handler om at indse man ikke kan det hele selv , vi snakker ikke holeby arrangmenter eller DHB med dette team , men santa pod , japshow , hks drag series , veidec festival og summer nationals så kan jeg finde et par folk der brænder for det samme , kan vi sku nå langt her i europa ...... og vinder bilen ---- vinder hele teamet........

vi prøver at gøre det så proffesionelt og tilrettelagt som muligt´.....

håber de folk vi kan bruge kan se hvad vi mener ....

ps: intet ondt om holeby............ :rock:

beyer.....

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
er da også jævnligt at der annonceres efter mekanikere til danske rally teams.. kender personligt en der går meget op i "sit" traktortrækker team, selv om det koster en arm og et ben i benz hver gan g de har skrueaften eller andet + en bro eller færge.

Havde jeg virkelig brændt for den spprt, og havde tiden til det, hvorfor så ikke? det er da den helt rigitge indgangsvinkel til at møde de rigtige mennesker.. ikke mindst nogle der brænder for det som en selv!

er samme grund til at jeg netop i dag har brugt hele dagen, og øjensynlig mit helbred på at hjælpe en "konkurent" fra klubrally som mekker i dag til et minirally.

Alt kan ikke gøres op i penge, og de erfaringer jeg har fået i dag af den tur, for ikke at nævne at have hørt team escobars nye Porsche gt 3 kan simpelthen ikke gøres op i penge. :grin:

selv en tur under dynen det meste af næste uge er det værd!

www.slavteren.tk

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
MEGET MEGET flot mulighed du/i giver til de danske bil nørder:rock:

Det kunne jo være der var nogle af de nye Autoteknolog studerende der ville med på vognen, det ligger jo lige til deres boldgade :D Og de skal også ud i lidt erhvervs praktisk arbejde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time