Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 17:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 123 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
HenrikGM skrev:
Slavteren skrev:
wolf 3d havde indbrud for noget tid siden, hvor der forsvandt for en lille formue inkl. et par styrebokse til den ny agila eller hvad den nu hedder.

Smuttede der ikke også noget rullefeltgrej ved den lejlighed?
Det må da være til at lure hvor det bliver af?

kan ikke lige huske nøjagtig hvad de rendte med.. til gengæld kan jeg huske at de bokse var låst så de er værdiløse for tyvene.. det gør bare ikke direkte tabet mindre. meget har det jo med at forsvinde østover kunne jeg forestille mig.

www.slavteren.tk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Fyn
Tja, der forsvandt udstyr for 215.000kr ! ved mig 46.000 ved maskinstationen overfor og ca 25.000 ved naboen.
Af de dyre ting var der 2 styre bokse til mine rullefelter. 1 styreboks til min superflow Dynobænk(Låst i software til mig) 2 Wolf styrebokse til Aquila SR1 bilerne (også låst) 1 Wolf plugin styreboks til en ældre RX7. 1 Fladskærm. 1 ældre migatronic co2 svejser. Alt luftværktøj, alle værktøjs sæt, de tog enda også def. håndværktøj med. Alt el måleværktøj samt min søns el-ATV. :grr:
Politiet mente at det nok var tyve øst fra for de havde ikke taget co2 flaskerne med. Og jeg skulle nok ikke regne med at se det igen. Endnu er der ikke dukket noget af det frem nogen steder. Selv om jeg ellers har søgt en del på nettet efter det. Har serie nr. på det hele så hvis der er nogen der forsøger at få låst wolf boksne op ved en wolf forhandler får jeg det straks at vide. :ha:
Så nu er der kommet kamera overvågening og alarm op både inde og ude! :lusket: og en stor gal kamphund på tilkaldevagt :lee:

Titel: ..
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
Her er lidt fra de riges verden

http://www.luxury4play.com/automotive/3 ... -pics.html

Kunne da godt betegnes som drømme værksted

S3 Optimeret

Titel:
Mester Medlem

Slavteren skrev:
video? til hvad? man må jo ikke engang lægge optagelserne ud offentligt lovligt åbenbart.
glem lovlige løsninger, det er ikke dem de typer har respekt for! :damn:
http://ekstrabladet.dk/112/article1251884.ece

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
den rigtige dom, bare en skam at han har måtte sætte så meget p spil for det..

www.slavteren.tk

Titel:
Moderator

Vi trækker lige emnet op igen....

Nu er der rigtigt mange medlemmer herinde der har disse hobbyværksteder der er udstyret væsentligt over hvad forsikringsselskaberne betragter som normalt.
Ligeså med plæneklippere, og andre sjove motorkøretøjer.

Den typiske indboforsikring dækker i store træk ikke meget mere end et topnøglesæt og nogle skruetrækkere.

Hvordan tegner I jeres forsikringer så det dækker hobbyrummet, garagen, værkstedet, eller hvad i vil kalde det?

Gør det ikke?
Tegner deciderede erhvervsforsikringer?
Laver en mellemting med assurandøren?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Henrik: Hvor langt er du kommet med dine planer? Sidst jeg var på besøg var træerne væk... Har du fået gang i byggeriet?
/Daniel.

Titel:
Moderator

Saab-Daniel skrev:
Henrik: Hvor langt er du kommet med dine planer? Sidst jeg var på besøg var træerne væk... Har du fået gang i byggeriet?
/Daniel.

Træerne er ikke kommet igen kan jeg så sige. Ting tager tid....lang tid.

Kender du det problem at arbejdet stjæler al ens fritid?? ;-)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: I æ corolla.
HenrikGM skrev:
Slavteren skrev:
video? til hvad? man må jo ikke engang lægge optagelserne ud offentligt lovligt åbenbart.

Hvad gør man hvis videoen er streamet ud kontinuerligt? Nogen kunne jo optage det remote og dumpe det på feks youtube?

Det er vel ret beset helt og aldeles umuligt at undgå det bliver offentligt?

Kryptering, eller en lille billig NAS server som er isoleret fra internettet.
Den kunne jo gemmes godt af vejen, og evt en autodelete funktion så harddisken ikke bliver fyldt...

Ellers ville sådan en gun torrent her i loftet af værkstedet, nok afskrække de fleste :D
Billede

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

-Pedersen- skrev:
HenrikGM skrev:
Slavteren skrev:

Hvad gør man hvis videoen er streamet ud kontinuerligt? Nogen kunne jo optage det remote og dumpe det på feks youtube?

Det er vel ret beset helt og aldeles umuligt at undgå det bliver offentligt?

Kryptering, eller en lille billig NAS server som er isoleret fra internettet.
Den kunne jo gemmes godt af vejen, og evt en autodelete funktion så harddisken ikke bliver fyldt...

Ellers ville sådan en gun torrent her i loftet af værkstedet, nok afskrække de fleste :D
Billede

Der findes et fantastisk program der hedder YAWCAM - det bruges til at styre webcams til at overvåge... og det kan en masse gode ting.

Men siger loven virkelig at man ikke må lægge en privat optaget (optaget på privat område) ud på nettet, når det drejer sig om et indbrud?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 123 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Næste

Alle tider er UTC + 1 time