Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 11:20

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 91 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

lqs skrev:
Supra MK4 skrev:
"Håber at Striben Esbjerg forstår dette, for det ville klæde dem at droppe "deres løb" samme weekender som der er lovligt ræs andetsteds..."

Helt enig, og formanden burde kontaktes...

du kan være ret sikker på at formand læser med her. men derfra og så til at turde skrive om et kildent emne.... det ville ellers klæde ham!

hvilken formand er det der omtales ?

for morten som der er formand for striben-esbjerg aner slet ikke at dette forum eksisterer, så jeg tror ikke at du/i skal regne med at hen deltager i denne debat

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

m power skrev:
lqs skrev:
Supra MK4 skrev:
"Håber at Striben Esbjerg forstår dette, for det ville klæde dem at droppe "deres løb" samme weekender som der er lovligt ræs andetsteds..."

du kan være ret sikker på at formand læser med her. men derfra og så til at turde skrive om et kildent emne.... det ville ellers klæde ham!

for morten som der er formand for striben-esbjerg aner slet ikke at dette forum eksisterer, så jeg tror ikke at du/i skal regne med at hen deltager i denne debat

Det er jeg ret sikker på han gør :-), altså kender netop lige denne tråd

Titel:
Mester Medlem

Supra MK4 skrev:
m power skrev:
lqs skrev:
Supra MK4 skrev:

Det er jeg ret sikker på han gør :-), altså kender netop lige denne tråd

jeg havde en længere snak med ham i fredags, og han lignede et stort ?

så nej hen kender ikke til hverken denne tråd eller eller dette forum.

Titel:
Moderator

M power.....Var det dig der var i TV2 med kæresten og de to bimmere, ifbm station2?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

HenrikGM skrev:
M power.....Var det dig der var i TV2 med kæresten og de to bimmere, ifbm station2?

:) nej så dum er jeg nu ikke, men det er faktisk motoren fra min gamle e30 turbo der ligger i den lilla e30.

nå ja, jeg kunne såmænd have været far til dem :mrgreen:

Titel:
Mester Medlem

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messa ... _ID=608300

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Samme gamle historie bare i 2009 indpakning - de ulovlige streetracere gider jo komme på f.eks. powerforum for at sidde at læse om svinghjul fang på en corvette fra 1967. Og når de så opdager at vi bruger en masse energi på at kloge-åge overfor hinanden - og kæmper om titlen som de bedste streetrace arrangører i Danmark - tja, så kan jeg (selv jeg) godt se at vi nok heller ikke trænger særligt godt igennem til målgruppen.

Måske skulle vi snart vise flaget ude ved de ulovlige gaderæs og missionere den gode sag - som vi jo heldigvis er helt enige om at vi repræsenterer.

Personligt er jeg fuldkommen enig i det sidste indlæg - 10-12 lovlige race fordelt over hele landet (402meter og Legal-Streetrace lavede i 2009 de 5) og så fuld opbakning til Politiets indsats imod de fortabte.

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
den slags indlæg er bare "dyre"

det er mig der har postet det,

og har den sidste tid postet ligenende i de tråde der har været,

det fik mig til sidst smidt ud af børne galleriet.

det er ikke populært at tale imod uovligt ræs, og da brugerne kan stemme andre brugere ud, ja så måtte jeg takke farvel til den "profil"

Titel:
Mester Medlem

splynk skrev:
den slags indlæg er bare "dyre"

det er mig der har postet det,

og har den sidste tid postet ligenende i de tråde der har været,

det fik mig til sidst smidt ud af børne galleriet.

det er ikke populært at tale imod uovligt ræs, og da brugerne kan stemme andre brugere ud, ja så måtte jeg takke farvel til den "profil"

du har da vist fået nye bukser på :D

mig bekendt så har du da jævnlig været i vejle/hedensted og køre streetrace.

men nu har du jo også valgt at ke70 kun er til banerace, så er det jo nemt at hoppe over i den lovlige lejr :wink: .

hvis du syntes det er et børne galleri, hvorfor så oprette en ny profil på bg :shock:

------------------------------------------------------------------------------------

hvad angår striben-esbjerg så har jeg nu aldrig troet på at det vil lykkedes at få et stykke asfaldt hvor der kan køres fredag efter fredag uden ambulance mm.

jeg er heller ikke medlem af striben-esbjerg da jeg ser det som at smide kr i toilettet, og kan slet ikke se hvorfor de kr som indsamles i kontigent skal bruges på et korskro-raceway projekt.

jeg håber da at der er dag kommer et korskro-raceway, men jeg tror ikke det bliver striben-esbjerg som kommer til at stå for det.

jeg støtter op omkring alle de lovlige races der er sommeren igennem, men har nu også tænkt mig at komme til de ulovlige races, da der er en god sosial samvær omkring biler :D .

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
jeg har på INTET tidspunkt skiftet lejr, min holdning er og bliver den samme!
men ja jeg skifter jævnligt bukser, alt andet er simpelthen for ulækkert

jeg kommer, og kører stadig illegalt, og vil blive ved med det indtil der er et andet alternativ.

desværre er bg for mange et nødvendigt onde, især hvsi man vil omsætte sine brugte stumper.

jeg skriver derinde,,,fordi,,ja det kan du jo læse i mit indlæg,,
kl 19:07

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 91 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time